خدمات عجیب سالن های ماساژ دنیا +عکس : خدمات عجیب سالن های ماساژ دنیا +عکس بعضی ...



عجیب ترین هتل های دنیا , سالن ماساژ , عجیب ترین مکان های دنیا

خدمات عجیب سالن های ماساژ دنیا +عکس

بعضی از اسپاها و سالن های ماساژ در دنیا، روش و مواد درمانی عجیبی ارائه می دهند که در زیر فهرستی از آنها تهیه نموده ایم.

بعضی از اسپاها و سالن های ماساژ در دنیا، روش و مواد درمانی عجیبی ارائه می دهند که در زیر فهرستی از آنها تهیه نموده ایم:

درمان با سنگ های داغ دیگر همه جا وجود دارد و کلیشه شده است. ولی در بعضی جاها مانند مکزیک، مشتریان با صدف های راه راه ماساژ داده می شوند که وقتی گرم می شوند در ترکیبی از مواد معدنی، کتانجک دریایی، جلبک و آب شور ریلکسیشن ایجاد می کنند. در مورد صدف، دو کاسه صدف را به هم می چسبانند و جلا می دهند، بنابراین لبه های آنها تیز نیست. سختی، نرمی یا زیبایی ظاهری صدفهاست که باعث شده در اسپا محبوب شوند.

 

عجیب ترین های دنیا , اتفاقات عجیب دنیا , عجیب ترین اتفاقات دنیا

 

ماساژ تایلندی
این ماساژ روی تشک ژاپنی و روی زمین انجام می شود و بیشتر حرکات آن شبیه یوگا است. در واقع این ماساژ هم مانند ماساژ سنتی اثربخش است.

 

عجیب ترین رستوران های دنیا , عجیب ترین جاهای دنیا , عجیب ترین سواحل دنیا

 

واتسو
با آنکه کلمه آن باستانی به نظر می رسد، ولی این ماساژ آبی در دهه هشتاد و در چشم های آب گرم کالیفرنیای شمالی خلق شده است. این ماساژ بسیار آرامش بخش و ریلکس کننده است. خاصیت آن این است که در آب انجام می شود.

 

هتل های عجیب دنیا , عجیب ترین روستاهای دنیا , عجیب ترین ماشین های دنیا

 

حمام گل
ورژن های مختلفی از حمام گل وجود دارد و دقیقاً نمی توان مشخص کرد که آنچه از آن دریافت می کنید چیست. ولی در اسپا، تجربه حمام گل شامل اتاقی گرم و آب تنی در حمام آب معدنی می شود. حمام های گل طبیعی متعددی نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

 

عجیب ترین مرگ های دنیا , موجودات عجیب دنیا , خدمات سالن زیبایی

 

پوست کدو حلوایی
اواخر پائیز، همه جا کدو حلوایی پیدا می شود. ولی یکی از جالب ترین کاربردهای کدو حلوایی در اسپا و ماساژ است. این ماسک حدود 16 لایه از پوست شما را برمی دارد. ویتامین آ و ث موجود در آن به از بین بردن چین و چروک کمک می کند.

 

عجیب ترین عکسهای دنیا , عجیب ترین جشن های دنیا , معماری های عجیب دنیا

 

ماکسیباسشن (Moxibustion)
شاید در ابتدا برای این درمان چینی کمی تردید کنید. ولی بدانید که چوب های افسنطین در حال سوختن هیچ تماسی با پوست شما نخواهند داشت. موکسا در تماس با سوزن های طب سوزنی انجام می شود و وقتی چوب ها می سوزند، حس خوبی را روی پوستتان خواهید داشت.

 

میوه ها عجیب دنیا , عجیب ترین روزهای دنیا روز توالت , مکان های عجیب در دنیا

 

بادکش (حجامت)
جینفر آنیستون، گوئینت پالترو و ویکتوریا بکهام این درمان باستانی یعنی حجامت را انجام داده اند. اگر اسم حجامت "تر" را شنیدید نترسید. چون در این نوع حجامت کمی خونریزی هم هست. حجامت "خشک" هم در جای خودش مطبوع است. حجامت در منوی اسپای بسیاری از هتل ها موجود است.

 

مکانهای عجیب دنیا , جاهای عجیب دنیا , عجیب ترین شغل های دنیا

 

ماساژ شاخه زیتون
در کنار سرو انواع و اقسام ماست و پنیر و ... به مشتری، تراپیست حدود 15 دقیقه روغن زیتون روی پوست می مالد و تکه های چوب زیتون 6 اینچی روی آن بکار می برد که بسیار عالی و لذتبخش است.
منبع:bartarinha.ir


ویدیو : خدمات عجیب سالن های ماساژ دنیا +عکس