خداداد: پروین با پرسپولیس موفق می‌شود : خداداد عزیزی از اسطوره‌های فوتبال ...


خداداد عزیزی از اسطوره‌های فوتبال کشور ماست، همیشه خوب و جذاب حرف می‌زند. او که این روزها با ابومسلم نتایج خوبی می‌گیرد حرف‌های جالبی پیرامون مسائل پیش آمده در فوتبال ایران صحبت می‌کند، عزیزی در مورد مصاحبه دوست صمیمی‌اش مهدی هاشمی‌نسب که چند روز پیش انجام داده بود و سروصدای زیادی کرد. گل: خداداد عزیزی از اسطوره‌های فوتبال  کشور ماست، همیشه خوب و جذاب حرف می‌زند. او که این روزها با ابومسلم نتایج خوبی می‌گیرد حرف‌های جالبی پیرامون مسائل پیش آمده در فوتبال ایران صحبت می‌کند، عزیزی در مورد مصاحبه دوست صمیمی‌اش مهدی هاشمی‌نسب که چند روز پیش انجام داده بود و سروصدای زیادی کرد.

 می‌گوید:« مصاحبه مهدی را خواندم حرف‌های مهدی واقعیت‌های تلخ فوتبال ایران بود. فوتبال ما آنقدر مشکل دارد ولی می‌بینیم که ما به مسائل حاشیه‌ای نظیر قلیان و سیگار پرداخته‌ایم. قلیان و سیگار کشیدن بازیکنان فوتبال مسئله خصوصی است و به هیچ  کس ربطی ندارد، اینکه یک فوتبالیست در محل تمرین خود بخواهد قلیان بکشد درست نیست اما اگر بخواهد به خانه‌اش برود و یا برای استراحت بخواهد در هتلی ساکن شود و قلیان بکشد هیچ ایرادی ندارد چرا که این مسئله خصوصی زندگی اوست و کسی نباید در آن دخالت کند.»
 
وی همچنین در مورد صحبت‌های مسی پیرامون پیشرفت فوتبال ایران می‌گوید:« آن بنده خدا از هیچ چیز خبر ندارد که اگر می‌دانست این صحبت‌ها را نمی‌کرد. فوتبال ما هر 8 سال یا 12 سال به طور متناوب هر طور شده به جام جهانی صعود می‌کند. اما زیرساخت‌های فوتبال ما چیست؟ در فوتبال ما چه چیزی حرفه‌ای است، چه پیشرفتی کرده‌ایم. من اعتقاد دارم تیم‌هایی مثل ژاپن، در آسیا پیشرفت کرده‌اند حتی همین قطر می‌بینیم با مدیریت حرفه‌ای و هزینه درست تیم ملی‌اش به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای رسیده است.»
 
خداداد عزیزی همچنین در مورد شرایط مدیریتی و بحث مدیران ورزشی و غیرورزشی می‌گوید:« خب، اینکه دیگر جای بحث ندارد وقتی می‌بینیم در همه جای فوتبال مدیران غیرورزشی نفوذ کرده‌اند خب نتیجه‌اش می‌شود پس رفت فوتبال و مشکلاتی که برای آن به وجود می‌آید. امیدوارم ورزشی‌ها بخصوص فوتبالی‌ها پا به عرصه بگذارند و با مدیریت درست فوتبال را به جایگاه واقعی‌اش برسانند چرا که مدیران غیرورزشی فقط به فکر منفعت و معروف شدن هستند. من شنیده‌ام علی پروین به طور موقت سرپرست پرسپولیس شده است، علی آقا از سرمایه‌های فوتبال ایران است و امیدوارم ایشان با پرسپولیس موفق شود و جا را برای مدیران فوتبالی باز کند. علی پروین می‌تواند در پرسپولیس موفق شود همانطور که در زمان مربیگری و زمانی که بازی می‌کرد با پرسپولیس به موفقیت‌های زیادی رسیده است.»


ویدیو : خداداد: پروین با پرسپولیس موفق می‌شود