«خداحافظ بچه» با شریفی‌نیا و حقیقت‌دوست در پرورشگاه + عکس :   تصویربرداری سریال‌ ...



شهرام حقیقت دوست , شهرام حقیقت‌دوست , بیوگرافی شهرام حقیقت دوست

 

تصویربرداری سریال‌ مناسبتی منوچهر هادی ادامه دارد

«خداحافظ بچه» با شریفی‌نیا و حقیقت‌دوست در پرورشگاه + عکس

مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه» ویژه پخش در ایام ماه رمضان مسال تولید می‌شود و کارگردانی آن را منوچهرهادی برعهده دارد.

به گزارش شبکه ایران،‌ مجموعه تلویزیونی«خداحافظ بچه»به تهیه‌کنندگی داود هاشمی و کارگردانی منوچهرهادی به‌عنوان سریال ویژه برای پخش در ایام  ماه مبارک رمضان اول اردیبهشت ماه در بیمارستان طوس  مقابل دوربین رفت.

 

cinemakhabar شهرام حقیقت دوست , ایا جراحی پلاستیکی الناز شاکر دوست حقیقت دارد , حقیقت دوست

 

تاکنون حدود 30 درصد از تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده و گروه تولید از فردا در پرورشگاهی در نیاوران ضبط تصاویر را پیگیری خواهند کرد.

بهرام رادان ساره بیات شهرام حقیقت دوست , دوست یابی , مهراوه شریفی نیا

مهرآوه شریفی نیا و شهرام حقیقت دوست بازیگرانی هستند که در این لوکیشن جلوی دوربین خواهند رفت. ضمن این‌که بزودی بازی آتیلا پسیانی در این مجموعه مناسبتی آغاز خواهد شد.

 

پدرام شریفی , دوست دارم , دوست

 

«خداحافظ بچه» بر اساس فیلمنامه سجاد ابوالحسنی داستان زندگی مرتضی(شهرام حقیقت‌دوست) و لیلا (مهرآوه شریفی‌نیا) را روایت می‌کند که در آرزوی تولد فرزند به سر می‌برند، امّا وقوع حادثه‌ای زندگی آرامشان را به هم می‌ریزند.

 

ملیکا شریفی نیا , بزرگترین فن پیج مهراوه شریفی نیا , خانه دوست کجاست

 

آتیلا پسیانی(خسرو)، بهاره رهنما (نازنین)، مائده طهماسبی (شهناز)، بهنوش بختیاری (گیتی)، مهدی صبایی (احمد)، ناصر گیتی جاه (عباس)، شهین تسلیمی (منی‍ژه، مادر مرتضی) و ایمان صفا (بهروز) از دیگر بازیگرانی هستند که در نقش‌های اصلی این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

 

دوست خوب , محمدرضا شریفی نیا , الناز شاکر دوست

 

«خداحافظ بچه» اولین تجریه سریال‌سازی منوچهر هادی است. این فیلمساز سال گذشته «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» را در جشنواره فیلم فجر داشت که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (یکتا ناصر) را از آن خود کرد.

 

نعیمه نظام دوست , دوست دختر , دوست داشتن

 

علیرضا افخمی که در ایام ماه رمضان سال گذشته مجموعه تلویزیونی«پنج کیلومتر تا بهشت» را در همکاری با هاشمی روانه آنتن این شبکه کرده بود به عنوان مشاور پروژه و ناظر کیفی با «خداحافظ بچه» همکاری دارد./شبکه ایران


ویدیو : «خداحافظ بچه» با شریفی‌نیا و حقیقت‌دوست در پرورشگاه + عکس