خبر پشت پرده از مذاکرات وسوسه کننده/ پیشنهاد 1.5 میلیون دلاری قطری ها به طارمی :



شبکه جم و پیشنهاد اغوا کننده 400 میلیون تومانی به ماه چهره خلیلی , عادت های میلیون دلاری , دانلود کتاب صوتی عادتهای میلیون دلاری

 مهدی طارمی اول فصل یک پیشنهاد از لیگ کویت داشت.

 درخشش مهدی طارمی در لیگ برتر فوتبال ایران از چشم اهالی فوتبال كشورهای همسایه دور نماینده است. طارمی در نیم فصل اول لیگ برتر با 9 گل آقای گل شد و حالا این درخشش باعث شده دوباره مشتری خارجی پیدا كند. روزنامه خبرورزشی در شماره روز یكشنبه خود مطلبی در این مورد منتشر كرده و تیتر زده است: « خبر پشت پرده از مذاكرات وسوسه كننده/ پیشنهاد 1.5 میلیون دلاری قطری ها به طارمی.»


این پیشنهاد در حالی به مهدی طارمی رسیده كه او پیش از شروع فصل هم از لیك كویت یك پیشنهاد عالی داشت. پیشنهاد یك و نیم میلیون دلاری طارمی را وسوسه كرده بود كه به فوتبال این كشور برود. در آن برهه خیلی ها می گفتند كه بهتر است طارمی آینده خود را به خاطر پول خراب نكند و به لیگ كویت نرود. اما چهره هایی مانند مجتبی محرمی هم بودند كه به او پیشنهاد می دادند به كویت برود و به فكر پول نجومی باشد كه قرار است بگیرد.


در نهایت طارمی در ایران ماندگار شد و برای پرسپولیس بازی كرد. باید دید این بار هم او می‌تواند مقابل رقم قابل توجهی كه می‌تواند بگیرد مقاومت كند و در فوتبال ایران بماند یا نه.


  اخبار  ورزشی  -  خبر  انلاین


ویدیو : خبر پشت پرده از مذاکرات وسوسه کننده/ پیشنهاد 1.5 میلیون دلاری قطری ها به طارمی