خبر خوش دن گاسپار برای فوتبال ایران: منتظر سوپرایز برابر نیجریه باشید :   اخبار ...



ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر , تیم ملی فوتبال ایران , فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - خبر خوش دن گاسپار برای فوتبال ایران: منتظر سوپرایز برابر نیجریه باشید/ هنوز گلر اصلی را مشخص نکردیم

 دن گاسپار به نمایندگی از کادرفنی به کنفرانس مطبوعاتی تمرین تیمش آمد تا به مردم ایران بگوید از بازی با نیجریه منتظر یک سورپرایز باشند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ دن گاسپار بعد از خوشامدگویی حضور خبرنگاران از آمادگی بالای تیمش برای بازی دو روز دیگر با نیجریه گفت. او درباره شایعه تب کردن بعضی از ملی پوشان گفت:« هیچ مشکلی از بابت بیماری نداریم. حال بچه ها خوب است و آماده و سرحال هستند برای بازی بزرگ با نیجریه. می خواهیم ثمره این دو ماه تلاش مان را در بازی با نیجریه بگیریم.برای یک بازی بزرگ به مصاف تیم ملی نیجریه می رویم . می خواهیم نمایش فوق العاده ای داشته باشیم.  شاید یک سورپرایز بزرگ هم برای فوتبالدوستان کشورمان داشتیم.»

او درباره اینکه علیرضا حقیقی دروازه بان ثابت تیم ملی شده است هم گفت:«ما سه گلر خوب در تیم ملی مان داریم که همگی می توانند کمک ما باشند. اطمینان کامل به دروازه بان های مان داریم. هر کدام از بچه ها که در دروازه بایستد با تمام وجود از دروازه دفاع می کند.»

او درباره اینکه نیجریه ای ها می خواهند جنگ روانی به راه بیاندازند ، سکوت کرد. او سپس درباره شناس تیمش برای موفقیت هم گفت:«موفقیت این است که بتوانی از آنچه در اختیار داری بهترین نتیجه را بگیری.برای نتایج ما نمی توانیم گارانتی برای نتیجه بدهیم اما گارانتی ما روحیه جنگنده تیم ماست . بچه ها می روند برای نتیجه گرفتن. ما در این تورنمنت 3 بازی داریم و می خواهیم در هر 3 بازی نمایش خوبی داشته باشیم. در 209 کشوری که فدراسیون دارند ، ما یکی از 32 تیم هستیم. الان ما را تیم 32 جام می دانند احتمالاناشناخته ترین تیم جهان هستیم. پس ما تیم مرموز گروه هستیم. ولی برایتان با اطمینان و تضمین می گویم که بعد از بازی با نیجریه ، جهان به فوتبال ایران احترام خواهد گذاشت. ما دنبال 3 امتیاز هستیم و آن را می خواهیم.»

دن گاسپار درباره اینکه کروش گفته است ضرب العجلش برای ماندن در ایران مذاکره نمی کند گفت:« به این سوال پاسخ نمی دهم.»

او در پاسخ به سوال خبرنگار نیجریه ای درباره شناخت مربیان ایران از تیم نیجریه هم گفت:« نیجریه بازیکنان سطح بالایی دارد که قدرتمند هستند. مطمئنان احترام قائلیم برای این تیم اما با آمادگی کامل به مصاف شان می رویم. سرمربی از ابتدای حضورش فلسفه اش این بوده که تیم بزرگتر از بازیکنانش است. نیجریه تیم خوبی دارد که هر لحظه یک راهکاری برای تغییر نتیجه دارد اما ما باید در همه بازی کاملا هوشیار باشیم.»
 
 اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو : خبر خوش دن گاسپار برای فوتبال ایران: منتظر سوپرایز برابر نیجریه باشید