خبر بد برای مظلومی؛ حیدری مصدوم شد : هافبک تیم فوتبال استقلال دیدار تیمش مقابل ...


هافبک تیم فوتبال استقلال دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان و البته ملوان را از دست داد. خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال استقلال دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان و البته ملوان را از دست داد.

خسرو حیدری که در جریان دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز دچار مصدومیت شده بود با روزی 3 جلسه فیزیوتراپی و تلاش‌های کادر پزشکی تیم استقلال به بازی با سیاه‌جامگان رسید.

وی در تمرین روز قبل از بازی با سیاه‌جامگان که قرار بود امروز یکشنبه برگزار شود هم شرکت کرد اما تعویق مسابقه روز گذشته آبی‌پوشان و انتقال آن به روز سه‌شنبه کار دست حیدری داد.

این بازیکن امروز و با توجه به اینکه استقلالی‌ها تصور می‌کردند بازی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود در تمرین سنگین تیمش حضور پیدا کرده اما به یکباره اعلام شد بازی فردا برگزار می‌شود و به همین علت به پای خسرو حیدری فشار وارد شد و این بازیکن از ناحیه عضله دچار گرفتگی شد و تمرین امروز تیمش را ترک کرد.

وی بلافاصله به جای حضور در اردو به عکس‌برداری رفت و مشخص شد که این بازیکن نه تنها به دیدار با سیاه‌جامگان نمی‌رسد بلکه حضور او در دیدار روز جمعه مقابل ملوان مبهم است و این مسئله بدترین خبر ممکن برای پرویز مظلومی محسوب می‌شود.

حیدری در حالی که استقلالی‌ها در هتل المپیک حضور دارند در اردوی پیش از مسابقه هم شرکت نکرد.

دیدار تیم‌های استقلال و سیاه‌جامگان فردا ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


ویدیو : خبر بد برای مظلومی؛ حیدری مصدوم شد