خبرهای جدید از 4 ستاره سینما :   عزت ا... انتظامی و عبور از راه آبی ابریشمعزت ...



خبرهای جدید , مجله ستاره سینما , خبرهای داغ و جدید

 

عزت ا... انتظامی و عبور از راه آبی ابریشم
عزت ا... انتظامی بازی در فیلم سینمایی «راه آبی ابریشم»، جدیدترین ساخته «محمد بزرگ نیا» را به پایان رساند.تدوین این فیلم توسط «مصطفی خرقه پوش» در حال انجام می باشد و صداگذاری آن، چندی پیش به طور هم زمان آغاز شده است. پروژه سینمایی «راه آبی ابریشم» با حمایت کامل بنیاد سینمایی فارابی ساخته می شود و نخستین نمایش آن، در جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود. فیلم نامه این اثر را که یکی از فیلم های فاخر سینمای ایران می باشد، محمد بزرگ نیا نوشته است. داستان این فیلم درباره ناخدایی به نام «سلیمان » است که هزار سال پیش، تصمیم می گیرد مال التجاره ارزشمندی را از بندر «سیراف» به چین برساند و این سفر، از خلیج فارس آغاز می شود. به جز عزت ا... انتظامی بازیگران دیگری چون بهرام رادان، داریوش ارجمند، رضا کیانیان، پگاه آهنگرانی، پیام دهکردی، مهدی سیاحی، محسن حسینی، فرشید صمدی پور، هوشنگ قوانلو، محمدعلی قویدل، حمیدرضا میلاد و بازیگرانی از کشورهای چین و تایلند، در این پروژه تاریخی نقش آفرینی می کنند. عزت ا... انتظامی که بازی های ماندگار و درخشانی در فیلم هایی چون «هامون»، «اجاره نشین ها»، «بانو»، «روسری آبی»، «خانه خلوت»، «حاجی واشنگتن»، «خانه ای روی آب» و هم چنین سریال «هزاردستان» از خود ارائه داده است، در جشنواره سال گذشته فجر، با فیلم «چهل سالگی» علیرضا رئیسیان حضور داشت. وضعیت نمایش این فیلم، هنوز مشخص نشده است.

 

رنگ موهای جدید 2017، محبوب ستاره ها , عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها , خبرهای حوادث جدید

 

شقایق فراهانی با باغ قرمز می آید
«شقایق فراهانی» تابستان امسال با فیلم «باغ قرمز» میهمان سینماهای کشور می شود. این فیلم که کارگردانی آن را «امیر سماواتی» برعهده داشته است، در جشنواره بیست و هشتم فجر با مشکل سینک صدا به نمایش درآمد. این فیلم هم اکنون پس از دریافت پروانه نمایش، با کیفیت صدا و تصویر مناسب میهمان سالن سینماها می شود. به جز شقایق فراهانی، امین تارخ، لیلا اوتادی، مرتضی ضرابی، رامین راستاد، نیکی نصیریان و فریدالدین، بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. داستان «باغ قرمز» روابط انسانی میان «داوود و مهناز» از جنوبی ترین نقطه شهر و یک پزشک و همسرش، از شمالی ترین نقطه شهر را روایت می کند. شقایق فراهانی که با فیلم «لیلا»ی مهرجویی به عرصه سینما گام نهاد، در فیلم هایی چون «طوطیا»، «پروانه» و «شب های تهران» ایفای نقش داشته است. وی سال گذشته با فیلم «محاکمه در خیابان» مسعود کیمیایی میهمان پرده سینماهای کشور بود. فراهانی علاوه بر تلویزیون در برخی فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی بازی کرده است.

 

فصل طلاق ستاره های سینما , خبرهای جدید روز , خبرهای جدید علمی

 

شهره لرستانی و باز هم سینمای کمدی
شهره لرستانی بازی در فیلم سینمایی «یک جیب پرپول، یه گواهینامه»، جدیدترین ساخته قدرت ا... صلح میرزایی را به پایان رساند. مراحل فنی این فیلم به تازگی به پایان رسیده و آماده اکران عمومی است و پس از دریافت پروانه نمایش عمومی، روانه سالن های سینما می شود. نود درصد از بازیگران «زندگی شیرین» که سال گذشته اکران شد، در «یک جیب پرپول، یه گواهینامه» ایفای نقش دارند. این کمدی اجتماعی براساس فیلم نامه ای از «قدرت ا... صلح میرزایی» ، در شهریار، لواسان و تهران، جلوی دوربین رفته است. شهره لرستانی که با بازی در فیلم «لیلی با من است» کمال تبریزی و سریال تلویزیونی «آوای فاخته»، به چهره ای نام آشنا بدل شد، در سال های اخیر بیشتر تمرکز خود را به بازی در فیلم ها و مجموعه های طنز تلویزیونی معطوف کرده است.

 

خبرهای جدید راجع به تغذیه و لاغری , کشف دو سیاره جدید توسط ستاره شناسان , حمایت اسپانسر شیوه جدید انتخاب بازیگران سینما

 

مهران رجبی از قهوه خانه بهشت می گوید
مهران رجبی در مجموعه تلویزیونی «قهوه خانه بهشت» به کارگردانی «محمدتقی انصاری» ایفای نقش خواهد کرد. داستان های این سریال را «قاسم انصاری» و «حمیدرضا لوافی» نوشته اند. «قهوه خانه بهشت» در ۲۳ قسمت ساخته می شود و قرار است هر شب از شبکه اول سیما روی آنتن رود. داستان این سریال درباره پیرمردی است که قهوه خانه ای در مرز مهران دارد. او در انتظار بازگشت پسرش از سفر کربلا است.مهران رجبی که در سال های اخیر بیشتر فعالیت خود را به بازی در فیلم های کمدی و طنز و مجموعه های مناسبتی معطوف کرده در فیلم هایی چون «ایستگاه متروک»، «مارمولک» و «زیر نور ماه»، ایفای نقش داشته است. در «قهوه خانه بهشت» به جز مهران رجبی بازیگران دیگری چون عنایت بخشی، سیاوش قاسمی، افشین سنگ چاپ، مرتضی گرامی و کیانوش گرامی حضور خواهند داشت.


ویدیو : خبرهای جدید از 4 ستاره سینما