خبرهایی کوتاه از تراکتورسازی :     مهدی کیانی درحالی باید به صورت انفرادی ...



 

کوتاه کننده لینک , کوتاه کننده لینک گوگل , کوتاه کردن لینک

 

مهدی کیانی درحالی باید به صورت انفرادی تمرین کند که معلوم نیست این تمرین کجا انجام می شود.

مهدی کیانی در حالی که از سوی باشگاه تراکتورسازی به تمرین انفرادی با بدنساز تیم محکوم شده اما معلوم نیست که کجا تمرین می کند. بدنساز تراکتورسازی هر روز در تمرینات این تیم حاضر است اما از کیانی خبری نیست.
کیانی در مصاحبه ای اعلام کرده بود برای عذرخواهی از قلعه نویی آماده است اما سرمربی تراکتورسازی به دلیل مصاحبه های گذشته این بازیکن حاضر نیست او را بپذیرد و به باشگاه هم این مسئله را اعلام کرده است.

* قرار بود بازی تراکتورسازی و سپاهان در هفته دهم روز پنجشنبه برگزار شود و به همین دلیل مسئولان تراکتورسازی هم برای روز چهارشنبه بلیت مستقیم تبریز به اصفهان را تهیه کرده بودند اما با درخواست باشگاه سپاهان مبنی بر تعویق 24 ساعته این مسابقه سازمان لیگ این درخواست را پذیرفت و بازی به جمعه هفته جاری موکول شد. باشگاه تراکتورسازی هم مجبور شد تا بلیت های قبلی را کنسل کند و سپس برای رفتن به اصفهان مجبور است پنجشنبه به تهران بیاید و سپس به اصفهان برود. مسئولان تراکتورسازی از اینکه سازمان لیگ به یکباره برنامه را تغییر می دهد ناراحت است.

*در حالی که گفته می شد عباس محمدی و مهدی ثابتی دو دروازه بان تراکتورسازی مصدوم هستند این دو مشکلی ندارند و بدون مصدومیت تمرینات خود را انجام می دهند.


ویدیو : خبرهایی کوتاه از تراکتورسازی