خبرنگار صداوسیما به بی بی سی فارسی پیوست :    البرز: درحالیکه شایعه خروج فرارگونه ...



  

البرز: درحالیکه شایعه خروج فرارگونه یکی از مجریان مشهور صداوسیما به خارج از کشور تکذیب شد ، خبرها از پیوستن یکی از خبرنگاران شبکه جام جم صداوسیما به شبکه معاند بی بی سی فارسی حکایت دارد.

شبکه جام جم صداوسیما برای مخاطبان خارج از کشور رسانه ملی برنامه پخش می کند.

بنابراین گزارش خانم «ن.پ» که از خبرنگاران شبکه جام جم بود از چندی قبل در محل کار خود حاضر نشده و اظهارات دوستان او در جام جم و نوشته های انان در شبکه فیس بوک نشان دهنده خروج او از کشور برای حضور در لندن است.

بی بی سی فارسی از ابتدای راه اندازی به شکل انگل گونه ای خبرنگاران فعال در رسانه های ایران را هدف قرارداده تا برای تربیت نیروهای فعال در بخش برنامه نیازی به سرمایه گذاری و هزینه کلان نداشته باشد.

به عبارت دیگر این شبکه نیروهایی را که سابقه کار در فضای رادیو و تلویزیون را دارند انتخاب کرده و بعد از مدتی کار ذهنی آنان را از کشور خارج کرده و با آموزشی کوتاه مدت این خبرنگاران را به کار می گیرد.

یکی دیگر از خبرنگاران سابق صداوسیما که از ابتدای راه اندازی بی بی سی فارسی در خدمت بنگاه خبرپراکنی وزارت خارجه انگلیس بوده به عنوان دلال اصلی این نقل و انتقالات شناخته می شود چرا که تقریبا تمام کسانی که از شبکه جام جم به این شبکه پیوسته اند سابقه دوستی با او را دارند.

به گزارش البرزنیوز متاسفانه با حضور قابل توجه برخی خبرنگاران و گویندگان و مجریان صداوسیما در شبکه فیس بوک و نبود نظارت کافی بر این مسئله انتظار می رود تعداد بیشتری از آنان در معرض وسوسه های رسانه های معاند قرار گیرند


ویدیو : خبرنگار صداوسیما به بی بی سی فارسی پیوست