خانه مجلل انریکه ایگلسیاس و نامزدش+عکس : 12 سال است که انریکه ایگلسیاس و آنا ...


12 سال است که انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکووا، تنیسور حرفه ای، نامزد هستند. اخیراً انریکه خانه اربابی کاملاً نوساز کنار آبی در میامی خریده که زمین تنیس هم دارد و 26 میلیون دلار می ارزد.



پادشا: 12 سال است که انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکووا، تنیسور حرفه ای، نامزد هستند. اخیراً انریکه خانه اربابی کاملاً نوساز کنار آبی در میامی خریده که زمین تنیس هم دارد و 26 میلیون دلار می ارزد.

انریکه ایگلسیاس , خانه مجلل تهران , خانه های مجلل دردل صخره های جنگل ایتالیا

به گزارش پادشا به نقل از دیلی میل، این خواننده 38 ساله برنده جایزه گرمی، به این خانه 20 هزار فوت مربعی نقل مکان کرده، ولی هنوز چندین و چندین طراح فضای سبز در اطراف ملک او دیده می شوند که در حال تمام کردن کارها هستند.

خانه های مجلل شیراز , خانه مجلل جنیفر لارنس , خانه های مجلل ایرانی

اطراف این خانه پر از درختان نخل و پرچین های بلند و چمن های سبز انبوه است.

سیروان قطعه stay here tonight از آهنگ‌های انریکه ایگلسیاس، , طراحی خانه های مجلل , عکس خانه مجلل

ساختمان سفید دوطبقه آن مناظر زیبایی از خلیج بیسکاین و آسمان میامی دارد. استخر و جکوزی از دیگر امکانات این خانه هستند. خانه پدر انریکه، خولیو ایگلسیاس، هم در همان نزدیکی است که به راحتی با قایقی که کنار خانه پارک شده، می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

خانه ملت , خانه هوشمند , یتیم خانه ایران

همسایه های میلیاردر انریکه در این خانه عبارتند از: شر، لیل وین، ریکی مارتین، مت دیمون، بیلی جوئل، رزی اودانل و گلوریا استفان.

خانه , خانه پوشالی , خرید خانه

تک آهنگ بعدی انریکه به نام Heart Attack روز هشتم اکتبر در آیتونز منتشر خواهد شد. ماه آینده Republic Records آلبوم دهم انریکه را منتشر خواهد کرد.

خانه هنرمندان , اجاره خانه در تهران , خانه داری

خانه سینما , سریال خانه پوشالی , دانلود سریال خانه پوشالی


ویدیو : خانه مجلل انریکه ایگلسیاس و نامزدش+عکس