خانه سرامیک فرزانه، جلوه خیره کننده هنر ایرانی : خانه سرامیک فرزانه از سال ...


خانه سرامیک فرزانه از سال ۱۳۷۹ برای مصارف شخصی و دنبال کردن علایق به ساخت ظروف سرامیکی که در نمایشگاه ها به نمایش گذاشته می شد شروع به کار کرد و پس از اینکه اولین ظروف سفالی که در شهر کتاب ها برای فروش گذاشته شد و با استقبال کم نظری مواجه شد.



وب سایت چیدانه: خانه سرامیک فرزانه از سال ۱۳۷۹ برای مصارف شخصی و دنبال کردن علایق به ساخت ظروف سرامیکی که در نمایشگاه ها به نمایش گذاشته می شد شروع به کار کرد و پس از اینکه اولین ظروف سفالی که در شهر کتاب ها برای فروش گذاشته شد و با استقبال کم نظری مواجه شد به نحوی که اویل در ۱۵ شهر کتاب و پس از آن در بسیاری دیگر گسترش پیدا کرد.

خانه سرامیک فرزانه، جلوه خیره کننده هنر ایرانی

خانه ایرانی , بازدید کننده ایرانی , خانه های دوبلکس ایرانی

خانم فرزانه دانش آموخته ی رشته ی نقاشی است و همسرشان جناب آقای معمارپور به صورت تجربی از کودکی نزد اساتید بنام نقاشی را دنبال کردند. تمام ظروف خانه سرامیک فرزانه امضای فرزانه را دارد و هر سه ماه یک دفعه طرح های آن عوض می شد و دیگر آن طرح های قبل را تولید نمی کردند. خانه ی فرزانه به هیچ وجه علاقه به وارد شدن در فضای تولید صنعتی را ندارد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


آپارتمان حس سیزدهم در تهران، خانه ای مدرن برای زندگی ایرانی

"حس سیزدهم"  پروژه معماری داخلی آپارتمانی متعلق به خانواده ای جوان، ۴ نفره و با دو فرزند است. خانواده ای که از یک سو همچنان پارادایم های فرهنگ اصیل ایرانی بر آن حاکم است و از سویی دیگر اشتیاقی منحصر به فرد برای نوعی زندگی مطابق با ظواهر عصر مدرن. "می خواهیم قالب شکل گیری خانه ما امروزی باشد."

خانه بازیگران معروف ایرانی , دکوراسیون خانه ایرانی , چیدمان خانه عروس ایرانی

 "خانه هایی که می بینیم به قسمی طراحی نشده اند که از مزاحمت های صوتی و دیداری گوشه و کنار در آنان باشند"

"می خواهیم محرمیت در سازماندهی فضایی خانه ما به چشم آید" این جملات اولین توضیحاتی که کارفرما در تشریح خواسته های خود بیان کرد و پروسه طراحی با هدف قرار دادن تفکیک عرصه های مختلف فضایی مطابق با نیاز و خواست خانواده پیش رفت.

با چیدانه همراه باشید تا به " خانه مسکونی حس سیزدهم" طراحی داخلی رضا مفاخر که در هشتمین جایزه ی معماری داخلی سال ۱۳۹۴ در بخش مسکونی و همچنین پانزدهمین جایزه ی معمار سال ۱۳۹۴ در بخش بازسازی مورد تقدیر قرار گرفته است، سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ جاکفشی شیک و ساده برای ورودی آپارتمان

عکس چیدمان خانه های کوچک ایرانی , خانه لوکس ایرانی , خانه دوبلکس ایرانی

داشتن یک جا کفشی جا دار که نمای زیبایی هم داشته باشه هم به نظم دهی خانه کمک می کند هم به زیاتر شدن جلوه طراحی دکوراسیون داخلی خانه، جا کفشی های خیلی از مشکلات خانم های خانه دار را حل می کنند. به همین دلیل این مطلب را آماده کردیم تا به شما نشان دهیم که چگونه می توانید جا کفشی هایی جادارتر و پر کاربرد تر داشته باشید، پس با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ارتفاع استاندارد ۱۰ عنصر مهم در طراحی داخلی

حتما برای شما هم زیاد پیش آمده که در رستوران، منزل اقوام یا قرار ملاقات های خود پشت برخی از میز ها احساس ناراحتی کرده اید، چون ارتفاع آن ها مناسب شما نبوده است، یا هنگام عبور از یک فضا حس می کنید لامپ های آویز آنقدر به سر شما نزدیک اند که ممکن است با آن ها برخورد کنید.

آرایش خیره‌کننده برای روزهای زمستانی , روش تهیه ماسک مرطوب کننده پوست در خانه , بهترین کرم های مرطوب کننده ایرانی

این قبیل اتفاقات، احساسات ناخوشایندی در ما به وجود می آورند، در حالی که اگر به درستی برنامه ریزی شوند هرگز موجب سلب آسایش مان نخواهند شد. به دلیل اهمیت این موضوع، چیدانه می خواهد امروز ۲۲ مهر به بهانه ی روز جهانی استاندارد، سرکی به دنیای ابعاد و اندازه ها بکشد و بخش خیلی کوچکی از آن ها را به شما یادآوری کند.

البته این نکته را به خاطر داشته باشید که اندازه های استانداردی که در اینجا یا منابع دیگر می بینید، الزاما برای شما مناسب نیستند و همیشه استثناء وجود دارد. در واقع این ابعاد، ابعادی هستند که رایج تر اند. شما در طراحی داخلی منزل خود، قبل از همه نیاز ها و خواسته های خود را برآورد کنید و دکوراسیون تان را متناسب با خودتان ایجاد کنید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ساخت پارتیشن های مقوایی زیبا، به آسانی!

گزارش درباره کرم های مرطوب کننده ایرانی , گیاهان تصفیه کننده هوای خانه , هویت فرش در خانه های ایرانی

بچه هایتان اتاق مجزا می خواهند؟ دلش می خواهد برای خود کنج دنجی داشته باشند برای آتش سوزاندن!؟ می خواهید بخش های خانه تان را مجزا کنید؟ در انباری تان یک کوه مقوا و کارتن محکم دارید و دلتان نمی آید آن ها را دور بریزید؟ اگر چنین است شما بی نهایت خوش شانس هستید!  چرا که چیدانه امروز برای شما ساخت پارتیشن های بامزه و کاربردی با استفاده از همان مقوا کارتن های انباری شما را برایتان آموزش می دهد ، با ما همرا باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : خانه سرامیک فرزانه، جلوه خیره کننده هنر ایرانی