خانه‌ای عروسکی اما گران‌تر از خانه‌های واقعی +تصاویر : خانه‌ی عروسکی «اَستولَت» ...



خانه‌ی عروسکی «اَستولَت» با 8.5 میلیون دلار قیمت گران‌ترین خانه‌ی عروسکی دنیاست.

خانه‌ی عروسکی «اَستولَت» با 8.5 میلیون دلار قیمت گران‌ترین خانه‌ی عروسکی دنیاست. این خانه با 800 پوند وزن و 9 پا ارتفاع، دارای 29 اتاق‌خواب و یک برج است و با الهام از قلعه‌ی خیالی «اَستولَت» در یکی از اشعار آلفرد تنیسون به نام «Lady of the Shalott» در فاصله سال‌های 1974 تا 1987 و به عبارتی در طی 13 سال ساخته شد.

اِلِن دیِل مسئولیت ساخت این خانه‌ی مینیاتوری را بر عهده داشت اما در این پروژه از بسیاری از هنرمندان سراسر جهان کمک گرفت.

 

تصاویر سقوط هواپیما روی خانه مسکونی , تصاویر خانه های زیبا , تجاوز جنسی صاحبخانه به سارقین خانه اش تصاویر

 
این خانه دارای یک سقف مسی و دیوارهای چوبی است. بخشی از ارزش خانه به خاطر 30،000 قطعه مبلمان بسیار باکیفیت درون خانه است که در ساختشان از طلا و نقره استفاده شده است. انواع میز، صندلی، قفسه، آثار هنری شومینه، راه‌پله‌ها، فرش، تابلوهای رنگ‌روغن، شمعدان‌ها، آینه‌ها و چراغ‌های درون این ساختمان توسط هنرمندانی از سراسر دنیا ساخته‌شده‌اند. در قسمت برج این سازه نیز تلسکوپ‌های بسیاری تعبیه‌شده است. در ضمن سرویس قاشق و چنگال اتاق ناهارخوری 5000 دلار قیمت دارد.

 

تصاویر جشن خانه سینما , تصاویر متحرم ورزش در خانه , تصاویر متحرک ورزش در خانه

 
اما شاید جالب‌ترین بخش از این ساختمان کتابخانه آن باشد که مملو از کتاب‌هایی مینیاتوریست که می‌توان با کمک یک ذره‌بین آن‌ها را خواند. در این کتابخانه یک تورات و یک انجیل هم وجود دارد و گفته می‌شود این انجیل کوچک‌ترین انجیل در دنیاست.

 

تصاویر خانه علی دایی در تهران , دکوراسیون شیک خانه ایرینا شایک نامزدسابق رونالدو تصاویر , گیر کردن دزد ناشی در دودکش خانه تصاویر

 
این خانه عروسکی تا سال 1996 و زمان بازنشستگی اِلِن دیِل در موزه‌ی شخصی وی واقع در آریزونا نمایش داده می‌شد و پس‌ازآن به موزه‌ی هنر «ناساو» در نیویورک منتقل شد. ناگفته نماند این شاهکار مهندسی و هنری از 12 نوامبر تا 8 دسامبر در مرکز خریدی واقع در «تایم وارنر سنتر» منهتن به نمایش گذاشته و عواید حاصل از آن وقف چند خیریه کودکان شد.

 

حل مشکل کمبود جا در خانه های کوچک تصاویر , دکوراسیون خانه 5 500 متری جنیفر لارنس تصاویر , مردی با 5 همسر و 24 بچه در یک خانه تصاویر

 

تصاویر خانه جدید و لوکس لیدی گاگا و همسرش , تیپ بازیگران زن در جشن خانه سینمای ایران 95 تصاویر , ورود خودرو شاسی بلند به خانه در ده ونک تصاویر

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : خانه‌ای عروسکی اما گران‌تر از خانه‌های واقعی +تصاویر