خانم نامداری، مهرجویی را می شناسید؟! : فکر می کنم ایشان نارنجی پوش را با پروژه ...


فکر می کنم ایشان نارنجی پوش را با پروژه دیگری اشتباه گرفته اند یا شاید هم اصلا آقای مهرجویی را نمی شناسند.این هتک حرمت ها اصلا درست نیست. تماشا: داستان از این قرار است که آزاده نامداری در مصاحبه ای که هفته گذشته با «تماشا» داشت در پاسخ به سوالی که مربوط به پیشنهادهای بازیگری او بود، عنوان کرد از داریوش مهرجویی هم در کنار کارگردان های دیگر، پیشنهاد بازی در «نارنجی پوش» را داشته که در نهایت این پیشنهاد را نپذیرفته. جمله دقیق نامداری در این گفت و گو این بود:

«آقای مهرجویی هم در کار «نارنجی پوش» از من خواستند نقش یک مجری تلویزیونی را بازی کنم. رفتیم و صحبت کردیم ولی در نهایت این فیلم را هم بازی نکردم».

کانال تلگرام خانم دکتر نامداری تیار , پیام صیدا کریمی به خانم آزاده نامداری , آزاده نامداری

این مصاحبه که خوراک خبری خیلی از سایت ها شده واکنش رضا درمیشیان، مجری طرح و دستیار داریوش مهرجویی را در پی داشت. او جوابیه ای را در این باب در اختیار تماشا گذاشته که آن را می خوانید:

«روال گزینش بازیگر توسط آقای مهرجویی بدین ترتیب است که ایشان عکس هنرمندانی را که فکر می کنند به نقش های موردنظرشان نزدیک است می بینند و در مرحله بعد اگر باتوجه به عکس به این نتیجه رسیدند که آن بازیگر به درد نقش می خورد جلسه ای حضوری با او می گذارند.

درباره خانم آزاده نامداری هم ماجرا از این قرار بود که ما می خواستیم برای یکی از نقش های فرعی (نقش خبرنگار همراه طناز طباطبایی) از کسی استفاده کنیم که سابقه فعالیت در واحد مرکزی خبر داشته باشد تا با نقش آشنایی داشته باشد. به عنوان مثال حتی از علیرضا حائری (خبرنگار شبکه خبر) هم استفاده کردیم. در نهایت ما عکس خانم آزاده نامداری را به آقای مهرجویی نشان دادیم که ایشان در همان مرحله ایشان را رد کردند.

به همین خاطر خیلی برای من به عنوان مجری طرح و دستیار داریوش مهرجویی جالب است که خانم نامداری کجا با آقای مهرجویی جلسه گذاشتند که ما بی خبریم؟ فکر می کنم ایشان نارنجی پوش را با پروژه دیگری اشتباه گرفته اند یا شاید هم اصلا آقای مهرجویی را نمی شناسند.
این هتک حرمت ها اصلا درست نیست. اتفاقی که چندی است باب شده و هرکسی برای مطرح کردن خودش یا بحث فساد در سینما را پیش می کشد یا ادعا می کند که از یک کارگردان شاخص پیشنهاد بازی داشته است!»

امیدواریم در روزهای آینده بتوانیم پاسخ خانم نامداری را به اطلاع خوانندگان برسانیم.


ویدیو : خانم نامداری، مهرجویی را می شناسید؟!