خانمی که برای ورود به مجلس عکسهای برهنه خود را منتشر کرد +عکس : این خانم که ...



این خانم که کاندیدای شرکت در کنگره مکزیک بود در تلاش برای اخذ رای تصاویر برهنه خود را در غالب یک بیلبورد بزرگ منتشر کرد.

 

عکسهای زیبا برای پروفایل , عکسهای برهنه همسر ترامپ , عکسهای میلاد امام حسن مجتبی ع برای پروفایل

 

"ناتالی خوآرز" تصویر برهنه خود را در یک بیلبورد فوق العاده بزرگ در بزرگترین و شلوغترین مکان در شهر مکزیک قرار داد که اعتراض خیلی ها را در بر داشت.

وی به همراه 6 نفر از اعضای حمایت کننده اش در اقدامی مشابه بدون لباس در این تصاویر دیده میشوند که در زیر آن شعار:" در پروژه جدید ملت عدالتخواه به ما بپیوندید " به چشم میخورد.

خانم خوآرز 34 ساله است و میگوید این پوستر بحث برانگیز قرار بود تاثیر گذار باشد نه اینکه اینگونه مورد توجه قرار گیرد و بر علیه او از آن استفاده شود.

او میگوید: تلاش من برای ایجاد کردن یک گروه شاد و فعال است و همچنین دعوت مردم به شناخت اینکه واقعا چه کسانی هستند و اینکه  نسبت به خود و دیگران متعهد باشند.

این پوستر تبلیغاتی انتقاد حزب راست گرا در کنگره را در پی داشته است و آنرا از نظر موضوعی فاقد ارزش معرفی کرده اند..... / تهیه و ترجمه : گروه خبری پرداد

 

عکسهای برهنه صدف طاهریان , عکسهای باشخصیت برای پروفایل , آماده کردن کودکان برای ورود به مدرسه

 

 

تکنیک فتوشاپ برای افزایش کیفیت عکسهای بی کیفیت , عکسهای زیبا برای تولد , عکسهای برهنه ونوس تنیسور آمریکایی

 

 

استفاده از سرگرمی برای ورود به دنیای کودکان , برای بزرگنمایی عکس یکی از عکسهای زیر کلیک کنید , دوربین عکاسی حرفه ای برای عکسهای تبلیغات

 


 

 


ویدیو : خانمی که برای ورود به مجلس عکسهای برهنه خود را منتشر کرد +عکس