خاموشی و ترس در پارک آبی مشهد : حادثه‌ای تلخ و غم‌انگیز میهمانان موج‌های خروشان ...


حادثه‌ای تلخ و غم‌انگیز میهمانان موج‌های خروشان مشهد را غافلگیر کرد. میهمانان سرگرم بازی بودند که ناگهان یکباره همه‌جا در تاریکی مطلق فرو رفت. خبرگزاری ایسنا: حادثه‌ای تلخ و غم‌انگیز میهمانان موج‌های خروشان مشهد را غافلگیر کرد. میهمانان سرگرم بازی بودند که ناگهان یکباره همه‌جا در تاریکی مطلق فرو رفت.

ساعت 22 شامگاه شنبه بود که برق این مجموعه آبی رفت و میهمانانش بدون روشنایی در تاریکی یک ساعتی را سپری کردند.

یکی از حاضران در این مجموعه آبی، گفت: حوالی ساعت 10 شب بود که برای استفاده از مجموعه آبی به همراه خانواده و فرزندم به این مکان آمده بودم. چند دقیقه‌ای از حضور ما در این مکان نگذشته بود که به یکباره همه‌جا در تاریکی مطلق فرو رفت و برق مجموعه به صورت کامل قطع شد؛ هیچ‌جا را نمی‌دیدم. فقط فریاد و جیغ و گریه زنان و کودکان را که فضای مجموعه آبی را پر کرده بود، می‌شنیدم.

او ادامه داد: خیلی ترسیدم مدام فرزندم را که در حوض کودکان درحال بازی بود صدا می‌کردم و نمی‌توانستم چیزی را ببینم و راه بروم. نه چراغ قوه‌ای بود و نه برق اضطراری. خیلی وحشتناک بود. فکر می‌کنم بعد از نیم ساعت برق‌ها بالاخره وصل شد. همه ترسیده بودند و گریه می‌کردند.

یکی از حاضرین در این مجموعه آبی که به همراه همسر، دختر و پسرش در این مجموعه حضور داشته با بیان این‌که بعضی‌ها به علت تداوم خاموشی می‌ترسیدند و مدام جیغ می‌کشیدند و همهمه آنان باعث ترس و گریه بچه‌ها شده بود و این وضع در قسمت خانم‌ها بدتر نیز بوده است.

این شاهد عینی در ادامه گفت: من به همراه خانواده‌ام 100 هزار تومان شارژ پذیرایی گرفته بودیم.

نیم ساعتی گذشته بود که آتش‌نشانان موتور برق سیار آوردند تا به افرادی که داخل مجموعه آبی گرفتار شده‌اند امدادرسانی کنند. اورژانس هم به محل حادثه آمده بود اما تعداد مجروحان کم بود. بیشتر میهمانان شوک‌زده شده بودند.

سابقه نقص فنی و آتش‌سوزی

بروز حادثه در این مجموعه تفریحی که طبق اعلام برخی رسانه‌ها با زیربنای 60 ‌هزار متر مربع و ظرفیت 15 هزار نفر، عنوان بزرگترین مجموعه آبی سرپوشیده جهان را یدک می‌کشد تازگی ندارد، زیرا طی ‌سال گذشته و ‌سال جاری و پیش از افتتاح این مجموعه آبی نیز بارها آتش‌سوزی‌هایی به سبب نقص فنی در مجموعه موج‌های خروشان اتفاق افتاده بود.

سیدحسن حسینی فرماندار شهرستان بینالود ضمن اشاره به وظایف فرمانداری گفت: فرمانداری و مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف به نظارت بر دستگاه‌های خدمات‌رسانی و رفاهی مردم این منطقه بوده که قصوری در این امر قابل قبول نیست.

فرماندار شهرستان بینالود ضمن اشاره به حادثه پیش‌آمده در شنبه شب گذشته در مجموعه آبی افزوده است: حادثه پیش‌آمده مربوط به قطعی برق داخلی مجموعه به مدت 10 دقیقه بوده که با توجه به سیستم‌های موجود در مجموعه موج‌های خروشان و ایراد جزئی در آن بلافاصله دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی شهرستان در محل حضور پیدا کرده و نسبت به رفع آن اقدام شده است.

فرماندار شهرستان بینالود همچنین از مسئولان مجموعه موج‌های خروشان خواستار رفع ایرادات در مجموعه شد و همچنین آموزش‌های لازم به بیش از 100 نفر که در این مجموعه شاغل هستند داده شود تا دیگر شاهد تکرار اینگونه حوادث نباشیم.


ویدیو : خاموشی و ترس در پارک آبی مشهد