خاطرات بهرام شفیع از قوری و سماور! : مجری برنامه ورزش و مردم این بار در قالب ...


مجری برنامه ورزش و مردم این بار در قالب خاطره گویی سوالات خود را مطرح کرد. خبرآنلاین: مجری برنامه ورزش و مردم این بار در قالب خاطره گویی سوالات خود را مطرح کرد.

بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم که امروز نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش را به عنوان میهمان در برنامه اش داشت، دوباره اجازه ندارد میهمانش زیاد حرف بزند و حتی گاهی سوالاتی می پرسید که بیشتر شبیه به خاطره بود. در حالی که این روزها در اکثر برنامه های تلویزیونی فرصت را به میهمان و مسئولان می دهند تا از لابلای حرف هایشان نکات کلیدی بیرون بیاید، در برنامه ورزش و مردم همچنان تریبون در اختیار شفیع است و او بیشتر از میهمانش، صحبت می کند.

 امروز با حضور نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش به نظر می رسید شفیع حداقل زمان بیشتری در اختیار او قرار دهد اما باز هم این اتفاق نیفتاد. اما نکته جالب شکل طرح سوالات بود. به عنوان مثال او وقتی می خواست درباره تجربیاتش و همینطور ناکامی تیم ملی والیبال بپرسد، شروع به خاطره گویی کرد. او ابتدا درباره تیم والیبال گفت: «من یه ماشینی داشتم زمان دانشجویی. وقتی به کرج می رفتم، در مسیر دو تا یاتاق می زد و می فهمیدم که آشغال در کاربرات آن گیر کرده است! یاتاقان زدن تو ورزش هم هست.

قبول دارید کواچ هم در حد تیم ملی والیبال نبود!» او همچنین رو به سجادی گفت: «تا به حال شده بعد از نماز، یا تو خلوات خودتان به گذشته فکر کنید. من خودم شب ها، موقعی که صدای ماشین ها می آید. البته بعضی ماشین ها می آینده و سریع رد می شوند که می فهمم سالم رد شده اند. در این لحظات که صدای قوری و سماور هم می آید.

می نشینم به گذشته فکر می کنم. البته یک چایی هم می خورم. شما چطور؟ به گذشته فکر می کنید.» اشفیع در گذشته هم زیاد سوالات خود را به این شکل مطرح کرده اما این بار غلظت چنین سبکی در سوالات او پررنگتر بود!


ویدیو : خاطرات بهرام شفیع از قوری و سماور!