خارجی ها مهمان جباری در کنسرت سنتی : مجتبی جباری در کنسرت گروه قمر حضور یافت. ...


مجتبی جباری در کنسرت گروه قمر حضور یافت. جباری که بارها تایید کرده به موسیقی سنتی علاقمند است مهمان ویژه این کنسرت بود. او جی لوید ساموئل و وینسته آرزه، بازیکنان خارجی استقلال را هم با خود به کنسرت برده بود تا آنها را با موسیقی ایرانی آشنا کند. تماشا: مجتبی جباری در کنسرت گروه قمر حضور یافت. جباری که بارها تایید کرده به موسیقی سنتی علاقمند است مهمان ویژه این کنسرت بود. او جی لوید ساموئل و وینسته آرزه، بازیکنان خارجی استقلال را هم با خود به کنسرت برده بود تا آنها را با موسیقی ایرانی آشنا کند.

از واکنش های این دو در سالن به نظر می رسید که آنها هم از حضور در این کنسرت راضی بودند و به خصوص اجرای گروه قمر برای آرزه خوشایند بود. او حین کنسرت چند بار به نوازندگان اشاره و آنها را تشویق می کرد.

رستوران تهران مهمان خارجی , رستوران سنتی گردش خارجی ها در تهران , بانک کنسرت خارجی

آرزه و ساموئل گاه گداری هم در طول کنسرت سوالاتشان را در مورد موسیقی در حال اجرا از جباری می پرسیدند و جباری به آنها توضیح می داد. با وجود اینکه ساموئل در واکنش نشان دادن به قطعات خوددارتر بود اما به نظر می رسید که او هم از حضور در چنین کنسرتی راضی است.

در پایان مراسم هم نوید دهقان، سرپرست گروه قمر از حضور جباری تشکر کرد. جباری هم از صندلی خود برخاست و به حاضران ادای احترام کردو حاضران در کنسرت او را تشویق کردند. دهقان از ساموئل و آرزه به عنوان مهمانان ویژه جباری نام بردو حاضران در کنسرت آنها را هم تشویق کردند.

 جباری همراه همسرش به این کنسرت آمده بود و همراهی او با ساموئل و آرزه نشاندهنده علاقه او به این سبک از موسیقی و تلاش او برای معرفی فرهنگ ایرانی به خارجی های استقلال بود.


ویدیو : خارجی ها مهمان جباری در کنسرت سنتی