حیدری: نمی‌خواهم درباره استقلال حرف بزنم : مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان ...


مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است به زودی زمان خداحافظی او و سه بازیکن دیگر تیم ملی فرا خواهد رسید. خبرگزاری تسنیم: خسرو حیدری در کنفرانس خبری  پیش از تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی در مورد وضعیت این تیم اظهار داشت: بعد از جام ملت‌ها که به ایران برگشتیم، صحبت‌هایی درباره رفتن کارلوس کی‌روش از تیم ملی به میان آمده بود و پس از اینکه او در تیم ملی ماندنی شد از این اتفاق بسیار خوشحال شدیم. درست است که بحث ماندن و رفتن او مدت زمان زیادی طول کشید اما فکر می‌کنم نباید چندان به حاشیه‌هایی که این‌گونه برای تیم ملی پیش می‌آید فکر کنیم و بابت ماندن کی‌روش هم باید خوشحال باشیم چون او بهترین گزینه برای تیم ملی بود.

وی افزود: مربیان خوبی مانند بلازویچ و ایویچ را در تیم ملی داشتیم که بعد از رفتن آنها حسرت‌شان را خوردیم و حالا که کی‌روش را داریم باید از دانش وی استفاده کرده تا بعد از رفتنش حسرت نبودنش را نخوریم. اکنون نیز خوشحالیم که دوباره مقدمات جام جهانی را  با کی‌روش آغاز می‌کنیم.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در باره اینکه چه نکته‌ای در کی‌روش وجود دارد که او را نسبت به سایر مربیان متمایز می‌کند، گفت: بزرگترین نکته‌ای که در کی‌روش وجود دارد نظم و دیسپلین اوست که از روز اولی که به تیم ملی آمد این نکته همراه او وجود داشت. با قدرت کارش را شروع کرد و طبق دانش روزی که دارد کار را جلو می‌برد. ما همیشه برای مسابقات پیش رو تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و شاید برای جام ملت‌ها تدارک خوبی ندیدیم اما پیش از مسابقات جام جهانی اردوهای خوبی را برگزار کردیم که حاصل آن بازی‌های خوب در جام جهانی بود. همین که مردم از بازی‌های‌مان در جام جهانی راضی بودند برای ما کافی است. کی‌روش صد درصد با سایر مربیان تفاوت‌هایی دارد و واقعا تمریناتی که او می‌دهد بسیار حرفه‌ای دنبال می‌شود. در صورتی که هم یکی از بازیکنان مشکل بدنی داشته باشد، تمرینات او به صورت جداگانه برگزار می‌کند تا بتواند خودش را به سایر بازیکنان برساند.

حیدری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بعد از خداحافظی نکونام یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی است و با توجه به این موضوع آیا زمانی برای خداحافظی‌اش از تیم ملی مشخص کرده است یا نه، گفت: به نکته خوبی اشاره کردید. آقا جواد تنها یک کاپیتان نبود و داخل و بیرون زمین یک فرمانده برای‌مان محسوب می‌شد. حالا هم که او خداحافظی کرده زمانی بسیاری طول می‌کشد که جای او را پر کند اما مطمئناً جوانان این کار را انجام خواهند داد و در آینده نوبت به خداحافظی من، حسینی، آندو و شجاعی که مدتی زیادی است در تیم ملی حضور داریم خواهد رسید.

وی ادامه داد: همان طور که خود من لباس تیم ملی از اسطوره‌های به نام مهدی مهدوی‌کیا گرفتم روزی هم باید این پیراهن را تحویل بازیکن جوان دیگری بدهم. در این خصوص هم کی‌روش تصمیم می‌گیرد و هرگاه که بخواهد نسل تیم ملی را تغییر دهد از تیم ملی خداحافظی می‌کنم.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه در پست او بازیکنان جوان زیادی به تیم ملی اضافه شدند که کار را سخت‌تر می‌کند، خاطرنشان کرد: من در تیم ملی هم در دفاع راست و هم در گوشه راست بازی کردم و افتخار می‌کنم که در این چند سال توانستم در این دو پست بازی کنم. اکنون هم کی‌روش برای من پست جدیدی را در نظر گرفته و قرار است در پست هافبک به کار گرفته شوم. از این موضوع هم خوشحالم چون برای من فرقی نمی‌کند که در کدام پست بازی کنم.

حیدری که قراردادش با باشگاه استقلال به پایان رسیده درباره آینده‌اش در این تیم گفت: دوست ندارم زیاد راجع به استقلال صحبت کنم، چون اکنون در اردوی تیم ملی هستم و فکرم روی این موضوع متمرکز شده است. ما بازی‌های مقدماتی جام جهانی را پیش رو داریم که اکنون به این مسئله فکر می‌کنم و در آینده هر اتفاقی رخ بدهد تصمیم‌گیری خواهم کرد. منتظر هستیم تا مدیرعامل از اعضای هیئت مدیره و سرمربی استقلال مشخص شود و امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به سود هواداران باشد تا فصل خوبی را ببینند چون فصل گذشته شرایط خوبی نداشتند.

وی درباره اینکه در طول فصل گذشته بارها دچار مصدومیت شد و آیا اکنون هم مشکلی از این بابت دارد یا نه، گفت: فصل قبل ما خودمان را برای جام جهانی آماده می‌کردیم که پس از این مسابقات هم لیگ بلافاصله شروع شد که واقعا سال سختی را پشت سر گذاشتیم تمرینات بسیار فشرده بود و من فرصت استراحت پیدا نکردم  که خوب هم نتوانستم تمرین کنم و بارها مصدوم شدم. اکنون هم وضعیتم خوب است و امیدوارم به تیم ملی کمک کنم.


ویدیو : حیدری: نمی‌خواهم درباره استقلال حرف بزنم