حیات وحش منحصربفرد نامیبیا +عکس : کشور نامیبیا واقع در جنوب غرب قاره آفریقا ...


کشور نامیبیا واقع در جنوب غرب قاره آفریقا کشوری پهناور و دارای حیات وحش منحصر به فردی است. جام‌جم آنلاین: کشور نامیبیا واقع در جنوب غرب قاره آفریقا کشوری پهناور و دارای حیات وحش منحصر به فردی است.

 به نقل از مگزین نتور، به دلیل وجود صحاری گسترده در نامیبیا بسیاری از گونه های جانوری به دلیل این که تماسشان با سایر همنوعان خود که در دیگر مناطق قاره آفریقا زندگی می کنند، قطع بوده دارای خصوصیاتی متفاوت هستند.

فیل ها و شیرها در نامیبیا جثه ای بزرگتر از سایر همنوعان خود دارند. پاتریک دیودونه ، عکاس فرانسوی که به حیات وحش دل بسته است ، عکس هایی از طبیعت و حیات وحش نامیبیا را تهیه کرده که سایه روشن ها در این عکس ها جلوه خاصی را به آنها بخشیده است. 10 عکس از مجموعه عکس های پاتریک دیودونه را برای این گزارش انتخاب کرده ایم. حیات وحش منحصربفرد نامیبیا.

حیات وحش , عکاسی حیات وحش , حیات خلوت

یک گله گورخر که تشنگی آنها را به عذاب آورده و در فاصله ای نزدیک از یک شیر نر بزرگ شکارچی اصلی خود انتظار می کشند تا ببینند که چه زمانی شیر این برکه آب را در پارک ملی اتوشا در نامیبیا ترک می کند.

منحصربفرد , حیات در مریخ , نامیبیا

منظره زیبای پارک نامیب ـ نوکلوفت در صحرای نامیب در هنگام بامداد .

حیات خونه , ویدیو حیات وحش , حیات در فضا

چهره یک دیک ـ دیک دامارا یکی از کوچکترین گونه های آهو در پارک ملی اتوشا در نامیبیا. نر و ماده این گونه همواره با یکدیگر بوده و حتی یک گام هم از هم دور نمی شوند.

وانواتو، حیات وحش فوق العاده , گلهای معطر مخصوص حیات , عبور گله گورخرها و گاومیش ها در پارک حیات وحش ماسایی مارا عکس

یک تولة شیر آبی در کنار مادرش در ساحل اسکلت در حاشیه صحرای نامیب نشسته است. به دلیل جریان آب سرد بنگوئلا که از قطب جنوب به سوی این ساحل می آید گله های بزرگ شیر آبی در ساحل اسکلت فراوان هستند.

حیات در سیاره مریخ , حیات در سیارات دیگر؛ واقعا کسی آن جا هست؟ , دختر محمد کریم فضلی حیات

دو فیل غول پیکر نامیبیا از کنار یک گله کوچک ایمپالا در پارک ملی اتوشا در هنگام غروب عبور می کنند.

کوچه نجات، فرهنگ خودرویی برای حیات انسان , حیات وحش بوتسوانا , شامپو سیر و گزنه حیات

یک گله بزرگ ایمپالا در کنار یک برکه آب در پارک ملی اتوشا. در فصل خشک در کنار برکه های آب می توان انواع حیوانات علفخوار را که برای سیراب شدن دور هم جمع می شوند ، مشاهده کرد.

         تصاویر زیبا از حیات وحش , تزیینات حیات مهد کودک های تورنتوکانادا , امروز یک خبر عالی و بی نظیر داریم براتون، جدیدترین سرویس منحصربفرد و ا             


یک کرگدن سیاه ماده به همراه فرزندش در هنگام شب در کنار یک برکه آب در پارک ملی اتوشا ایستاده است.

حیات الهیه حامد بدر احمدی , حیات شبانه تهران , بهترین عکس های حیات وحش 2015

یک سوریکات روی دو پا ایستاده و به دقت مراقب پیرامون لانه است. سوریکات ها جانورانی اجتماعی بوده که به صورت گروهی زندگی می کنند و به طور دستجمعی از خود در مقابل شکارچیان دفاع می نمایند.

7 نظریه جالب منشا آغاز حیات روی سیاره زمین , ایده هایی برای منحصربفرد کردن دکوراسیون سرویس بهداشتی , لحظات زیبای حیات وحش

یک مانگوست سرخ گونه ای از راسوها از روی شاخه خشک تنه درختی در پارک ملی اتوشا به دقت مراقب اطراف خود است.

پناهگاه حیات وحش آگرا , پناهگاه حیات وحش شهر آگرا , مبلمان مدرن حیات خلوت و پاسیو

یک کودو که معلوم نیست از چه چیزی ترسیده و پا به فرار گذاشته است در حالی که یک گروه از پرندگان نظافتچی او را در پارک ملی اتوشا همراهی می کند.


ویدیو : حیات وحش منحصربفرد نامیبیا +عکس