حکم سنگسار باشگاه تراکتور برای قلعه نویی : مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی، ...


مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی، امیر قلعه نویی و دستیارانش را متهم کرده که کار خلاف شرع انجام داده اند. اتهام کم کاری مقابل استقلال در فصل قبل نیز به آنها وارد شده است تماشا: مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی، امیر قلعه نویی و دستیارانش را متهم کرده که کار خلاف شرع انجام داده اند. اتهام کم کاری مقابل استقلال در فصل قبل نیز به آنها وارد شده است

پس از ماجرای کسر 50 میلیون از قرارداد قلعه نویی و تقاضایش برای انتشار فایل صوتی مدارکی که علیه او وجود دارد و همچنین مصاحبه ستار همدانی علیه مدیرعامل تراکتورسازی، دیروز علویی مدیر رسانه ای تراکتورسازی مصاحبه ای جنجالی کرد.

او در این مصاحبه که با خبرگزاری ایسنا انجام شده مسائلی را مطرح کرده که می تواند جنجال بزرگی را به وجود بیاورد. علویی از عملکرد مدیریتی جعفری دفاع کرده و قلعه نویی و دستیارانش را زیر سوال برده است: «آقایان سال گذشته با خرید بازیکنان سفارشی دوستانشان بیش از دو میلیارد تومان به باشگاه ضرر زدند. آیا این خیانت به بیت المال نبود؟ خریدن تعدادی بازیکن که اصلا به آنها بازی ندادند و حتی جزو 18 نفر هم نبودند و یا اخراج آرفی و تلاش برای اخراج کیانی که جعفری جلوی آن را گرفت.

این مدیر در فصل گذشته 13 بازیکن خرید، موضوع جذب سرباز را برای این تیم حل کرد، دو بازیکن سرباز ملی پوش را به تیم آورد و سه اردوی خارج از کشور برگزار کرد. هر چند افشای گناه خودش گناه است اما این خطای انجام شده آنها در اردو به لحاظ شرعی حکم سنگسار دارد ولی جعفری انسان صبوری است و آن شخص را اخراج نکرد و به خاطر منافع تیم اوضاع را تحمل کرد.»

علویی، قلعه نویی را مورد انتقاد قرار داده است: «ما سال گذشته شاهد ارباب رعیتی در تیم بودیم و کارهایی مثل دست بوسی، شانه بوسی و پشت سر دیگران راه رفتن! تنها با آذربایجان آذربایجان گفتن نمی توان مردم را فریب داد. کسانی که در تبریز خبرنگار را کتک زدند و تهدید به مرگ کردند، به داور فحاشی کردند و چاقوکش و قداره بند دارند ما نبودیم و آدم های باشگاه ما نبودند.»

او دلیل قهرمان نشدن تراکتور در فصل گذشته را ضعف کادر فنی دانسته: «اگر سال گذشته تراکتورقهرمان نشد به علت بی دانشی کادر فنی بود که در دو بازی با مس سرچشمه قعرنشین متوقف شدیم چون تنها یک برد در مقابل این تیم ما را قهرمان می کرد. ما قهرمان نشدیم چون به بازیکنان سفارش شد که در بازی با استقلال محکم بازی نکنند و مواظب ساق پاهای استقلالی ها باشند و به همین دلیل بازی را باختیم. تیم سال گذشته تراکتورسازی تبریز را به هر کسی می دادند آن را قهرمان می کرد نه نایب قهرمان!»


ویدیو : حکم سنگسار باشگاه تراکتور برای قلعه نویی