حکم زندان، برای بزرگ کردن کودک : زنی که نوزاد تازه متولد شده ای را از بیمارستانی ...



زنی که نوزاد تازه متولد شده ای را از بیمارستانی در 'نیویورک' بیست سال پیش دزدیده و به عنوان فرزند خود بزرگ کرده بود، روز دوشنبه محکوم شد . 

داروهای گیاهی برای بزرگ کردن کیر , بهترین روش برای بزرگ کردن کیر , راهی برای بزرگ کردن سینه

"آن پت وی" به اتهام کودک ربایی، در دادگاه حاضر شد و در مرود ‌جزئیات کودک ربایی سال 1987 گفت : خانه من در "کانکتیکات" است اما روز حادثه به بیمارستان "هارلم" رفتم و در آنجا "کارلینا وایت" را که 3 هفته ای بود به دنیا آمده و توسط والدینش برای درمان به اورژانس بیمارستان آورده شده بود، که من او را دزدیدم .

به گزارش اسوشیتدپرس، مادر اصلی "کارلینا" ، "جوی وایت" در طول محاکمه "پت وی" گفت: من 23 سال، بودن با دخترم را ازدست داده ام و اضافه کرد: با "پت وی" در روزی که دخترش ناپدید شد ، مواجه شده که او شبیه یک پرستار لباس پوشیده بود و به سمت من آمد و گفت: گریه نکن ،‌حال دخترت خوب خواهد شد.

گفتنی است موضوع توسط خود "کارلینا" حل شده به نظر می رسد زیرا هنگامی که او در "کانکتیکات" به اسم دیگری بزرگ شد، نسبت به هویت خود مشکوک شده اما "پت وی" به او گفته بود که توسط یک معتاد به مواد مخدر به او بخشیده شده است .

"کارلینا وایت" گفت: وبسایت مرکز ملی کودکان گم شده و سوء استفاده شده را به منظور یافتن شواهدی برای هویت خود، بررسی کرده و بعد از مطابقت دادن عکس خودش با یکی از عکس های روی سایت ، او مادر واقعی خودش را دنبال کرد تا اینکه در ژانویه 2011 ، دوباره به هم رسیدند .

بنا بر حکم دادگاه یک آزمایش DNA تایید کرد که آنها مادر و فرزند بودند، و دادستان خواستار محکومیت "آن پت وی " به 10 تا 12 سال و نیم زندان را شد./جام نیوز


ویدیو : حکم زندان، برای بزرگ کردن کودک