حوادث چهارشنبه سوری و نحوه پیشگیری :       نحوه پیشگیری از حوادث ناشی از چهارشنبه ...



 

 

عکسهای حوادث چهارشنبه سوری , چهارشنبه سوری , چهارشنبه سوری فیلم

 

نحوه پیشگیری از حوادث ناشی از چهارشنبه سوری
هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه سوری می تواند زیان های جانی و مالی سنگین و غیر قابل جبرانی را در پی داشته باشد.
خانواده ها در پیشگیری از حوادث نقش مهمی را ایفاء می کنند.

ممکن است موضوع ایمنی و پیشگیری از حوادث مربوط به چهارشنبه سوری، در بدو امر برای گروه سنی نوجوانان زیاد جالب نباشد، چرا که آنها مجبورند مقداری محدودیت در ترقه بازی، فشفشه بازی و آتشبازی خود متحمل شوند ولی میتوان با نشان دادن این موضوع که این امر با زندگی آنها مرتبط است، آموزش در این زمینه را برای آنها جالبتر کرد. حادثه برای هرکسی اتفاق میافتد. در برخی حوادث افرادی کشته شده یا به شدت آسیب میبینند. اما از بروز اغلب حوادث از جمله حوادث چهارشنبه سوری میتوان جلوگیری کرد.


باید کودکان و نوجوانان را تشویق کرد که از حوادث درک خوبی داشته باشند. باید به آنها آموزش داد که آنها در مقابل مواد محترقه و منفجره و آتشبازی آسیب پذیر هستند. آموزش آسیب پذیری در مقابل خطرات مذکور، از اهمیت خاصی برخوردار است.


چهارشنبه‌سوری , تاریخچه چهارشنبه سوری , دلمه برگ مو چهارشنبه سوری والدین در تهیه وسایل آتشبازی بیخطر فرزندانشان را همراهی نمایند. کودکان به هیچ عنوان شخصاَ نباید از مواد آتش بازی و محترقه استفاده نمایند.


انشا درباره ی چهارشنبه سوری , پیشگیری از حوادث در کودکان , خطرات چهارشنبه سوری آخرسال از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی به خصوص در منزل،زیر زمین،محل کار و ... جداً جلوگیری کنید.


چهارشنبه سوری مبارک , قاشق زنی در چهارشنبه سوری , چهارشنبه سوری خلاصه از حمل مواد محترقه و آتش گیر و انفجاری حتی به مقادیر بسیار کم، در جیب لباس و کیف جداًً خودداری کنید.


باردار در شب چهارشنبه سوری , شایع ترین بیماریهای تابستان و نحوه پیشگیری , قدمت چهارشنبه سوری چند ساله؟ در صورت نگهداری مواد آتش بازی، حتی کم خطر حتماً آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.


رسوم ایرانی چهارشنبه سوری , تاریخ چهارشنبه سوری , حوادث جام جم چهارشنبه کلاهبرداری یزد مواد آتش بازی (محترقه و انفجاری) را از محل هایی که مطمئن هستند خریداری کنید. این مواد را از دست فروش تهیه نکنید.

 

ترانه علیدوستی چهارشنبه سوری , چهارشنبه سوری 1394 , کتک خوردن در چهارشنبه سوری همیشه در مواقع آتش بازی جهت اطفاء حریق، آب، کپسول اطفاء حریق و حتی الامکان جعبه کمکهای اولیه در دسترس باشد.


حوادث , اخبار حوادث , دانلود فیلم چهارشنبه مواد آتش بازی (منفجره و محترقه) را به طرف افراد دیگر پرت نکنید.


سوری لند , نحوه دانلود از یوتیوب , فیلم چهارشنبه هیچگاه مواد آتش بازی (منفجره و محترقه) را در ظروف شیشه ای یا فلزی قرار ندهید، زیرا در صورت انفجار ذرات شیشه یا فلز، به اطراف پرتاپ شده و سبب صدمات و خطرات جانی خواهد شد.


نحوه ساخت اپل آیدی , نحوه شارژ همراه اول , نحوه هیچگاه از الکل برای آتش گیری مواد استفاده نکنید.



نحوه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا , نحوه ثبت شرکت , چهارشنبه از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی و امثال آن چه در واحدهای مسکونی و چه در معابر ، کوچه و خیابان خودداری نمایید.


سوری , دانلود فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت , نحوه شارژ ایرانسل از پرتاب مواد آتش زا مانند فشفشه و موشک بر روی درخت ها، بام و بالکن منازل که از عوامل عمده بروز آتش سوزی است جداً خودداری کنید.

 

 

نحوه حذف اکانت تلگرام , نحوه خاموش کردن ویندوز 8 , نحوه انتقال شارژ همراه اول

 

حوادث عجیب , نحوه شارژ رایتل , پیشگیری از سرماخوردگی صاحبان فروشگاه های مواد شیمیایی و رنگ فروشی ها از فروش هر گونه مواد آتش زا و مواد شیمیایی به کودکان و نوجوانان جداً خودداری نمایند.


حوادث روز , پیشگیری از بارداری , نحوه تغییر رمز وای فای از ریختن مواد سریع الاشتعال مانند نفت، بنزین و غیره بر روی مواد آتش گیر جداً خودداری شود.


نحوه معرفی سایت به گوگل , پیشگیری از سرطان , نحوه خونه از قرار دادن ظروف تحت فشار از جمله کپسول، اسپری، حشره کش ها و غیره بر روی آتش خودداری شود.


نحوه فعال سازی اینترنت همراه اول , نحوه دیلیت اکانت تلگرام , نحوه تایپ فارسی در فتوشاپ مراقب رفتارهای خطرناک و ناهنجار بوده و در صورت لزوم مراتب را به واحدهای گشتی نیروی انتظامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.


نحوه قرار دادن کاندوم زنانه , چهارشنبه آخر ماه صفر , سایت حوادث از سوزاندن وسایلی چون کپسول گاز، لاستیک و آمپول و استفاده از مواد آتشزا نظیر بنزین، الکل، کاربیت و مانند آن جداً خودداری نمایید.


نحوه بستن زنجیر چرخ , نحوه غیر فعال کردن آپدیت ویندوز 10 , نحوه اعتراض به حذف یارانه از برپایی آتش در معابر باریک و در نزدیکی پستهای برق یا ایستگاههای تقلیل فشار گاز و پارکینگهای عمومی پرهیز کنید.


پیشگیری از دیابت , نحوه دم کردن قهوه , اخبار حوادث امروز از برپایی آتشهای حجیم و غیرقابل مهار خودداری کنید .


چهارشنبه سوری استفاده از مواد آتش بازی هرگز به طور کامل ایمن نیست، حتی در صورتی که مراقبت کامل صورت گیرد. حوادث نه تنها ممکن است برای کسانی که از آن استفاده می کنند به وجود آید، بلکه برای کسانی که این مواد را درست می کنند نیز ممکن است اتفاق بیفتد. پس از مکان هایی که از مواد محترقه در آن استفاده می شود دوری کنید. شما می توانید از عینک های محافظ یا حداقل عینک های طبی خود استفاده کنید.


در صورت بروز هرگونه حریق و یا حادثه ضمن حفظ خونسردی در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۱۵ مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی و ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تماس گرفته و مراتب را با ذکر نوع حادثه و نشانی دقیق اطلاع دهید.
بیایید شور و شادی چهارشنبه سوری را با یک عمر غم و افسوس عوض نکنیم!


ویدیو : حوادث چهارشنبه سوری و نحوه پیشگیری