حوادث تروريستي از تفکروهابيت نشات مي گيرد. :     مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه ...



 

حوادث , اخبار حوادث , حوادث عجیب

 

مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه سلمان: زاهدان _ مسوول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه سلمان سيستان و بلوچستان گفت: با نگاهي به حوادث تروريستي اخير در سيستان و بلوچستان و همچنين کردستان به خوبي مشهود است که تفکر وهابيت با يک هدف واحد در اين استانها اقدام به عمليات تروريستي مي کند.

 

حجت الاسلام سيدجواد علوي روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا با اشاره به جنايت اخير تروريستها در منطقه پيشين افزود: هدف دشمن اختلاف انگيزي ميان مذاهب تشيع و تسنن ساکن در هر گوشه اي از ايران است.

 

وي گفت: جمهوري اسلامي نه تنها با اهل سنت بلکه حتي با پيروان ديگر اديان الهي نيز رفتاري دوستانه و برابر دارد.

 

او ادامه داد: در خطه سيستان و بلوچستان مردم ساليان متمادي دوستانه زندگي مسالمت آميزي داشته اند اما دشمن که از گسترش و تحکيم وحدت در ميان اقوام و مذاهب اين استان به وحشت افتاده، اخيرا تلاش براي نفوذ در درون قوميتها و مذاهب را براي اختلاف افکني آغاز کرده است.

 

وي گفت: هموطنان اهل سنت بايد هوشيار باشند و فريب تفکرات سلفي و وهابيگري را نخورند و شيعيان نيز نبايد حساب چند شرور را با برادران اهل سنت يکي بدانند.

 

او ادامه داد: وهابيگري علاوه بر ضدامنيت، ضددين نيز است در حالي که خيليها مي گويند وهابيت تفکر ضدشيعه است.

 

وي گفت: حوادث کردستان و سيستان و بلوچستان ثابت مي کند که وهابيت ضددين و ضد شيعه و سني است زيرا اگر تنها ضدشيعه بود فقط شيعيان را شهيد مي کرد اما در حوادث اخير دو استان بيشتر شهدا از اهل سنت بودند.

 

مسوول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه سلمان همچنين تاکيد کرد: دشمن بداند با ريختن خون شهداي وحدت، همه مردم سيستان و بلوچستان اعم از شيعه و سني طالب افزايش وحدت و امنيت هستند.

 



ویدیو : حوادث تروريستي از تفکروهابيت نشات مي گيرد.