حنای کفاشیان رنگ ندارد یا مایلی کهن مصاحبه کرده که اخراج یا جریمه شود؟ :



اخراج بازیگران کشف حجاب کرده جم توسط کریمیان مدیر شبکه جم , مصاحبه کاش زودتر ازدواج کرده بودیم , از کجا بفهمیم گوگل جریمه کرده

علی کفاشیان همین دو هفته پیش به حبیب کاشانی گفت در صورتی که مایلی کهن مصاحبه کند، ممکن است جریمه مالی و یا حتی اخراج شود.

اما همانطور که پیش بینی می شد مدیر فنی تیم ملی برای آنکه نشان دهد در مقابل تهدیدها می ایستد و می خواهد به مردم نشان دهد سکوت اجباری نمی کند، مصاحبه کرد و باز هم به انتقاد از دن گاسپار و کارلوس کروش دو مربی تیم ملی پرداخت. برای همه جای سوال است که چرا مایلی کهن در پایان اردوی تیم امید و در آستانه رقابت های تیم امید در مرحله نهایی المپیک ریو دوباره مصاحبه انتقادی کرده است؟ او در همین روزها روی یک جمله تاکید دارد و آن این است که تیم امید برخلاف گفته ها، بهترین تیم تاریخ امید ایران نیست. کنار هم قرارداد این موضوع، نشان می دهد که گویا مایلی کهن بدش نمی آید قبل از شروع رقابت ها برایش تصمیم تازه ای در کادر فنی تیم امید بگیرند.

در هر صورت، مایلی کهن بار دیگر دستور رئیس فدراسیون فوتبال را اجرا نکرد و حال باید دید علی کفاشیان که در جلسه با کاشانی از جریمه و حتی اخراج حرف زده بود، چه تصمیمی در این باره خواهد گفت. البته رئیس فدراسیون ترجیح می دهد مثل همیشه طوری تصمیم بگیرد که جنجال بزرگتری به راه نیفتد. همین چند وقت پیش وقتی محمود اسلامیان نایب رئیس اول فدراسیون با ناراحتی رو به رئیس فدراسیون گفته بود که «این چه وضعی است، مایلی کهن علیه ما مصاحبه می کند.» کفاشیان جواب داد: «ایرادی ندارد. مایلی کهن یکسال در تیم امید است و قراردادش هم بسته نشده است! شما زیاد سخت نگیرید.» این حرف های کفاشیان بدان معنا بود که گویا اعتقاد دارد عمر همکاری مایلی کهن با فدراسیون، چندان به درازا نمی کشد و در این شرایط ترجیح می دهد به هر شکلی شده به همکاری با او ادامه دهد و در پایان، یک تصمیم اساسی در این زمینه بگیرد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو : حنای کفاشیان رنگ ندارد یا مایلی کهن مصاحبه کرده که اخراج یا جریمه شود؟