حمید عسکری کماهای یک تا سه را اجرا می‌کند :   حمید عسکری کماهای یک تا سه را ...



حمید عسکری , حمید عسکری و همسرش , بیوگرافی حمید عسکری

 

حمید عسکری کماهای یک تا سه را اجرا می‌کند

موسیقی ما-خواننده پاپ آلبومهای سه گانه «کما» روی سن میلاد نمایشگاه بین المللی رفته و برای هوادارنش اجرای برنامه خواهد کرد.

رضا عسکری که مدیریت برنامه‌های حمید عسکری را به عهده دارد، ضمن اعلام این خبر افزود: به دنبال برگزاری کنسرت مهرماه حمید در تهران، و استقبال خوبی که از این کنسرت شد، تهیه کننده تصمیم به تمدید کنسرت گرفت و با این تمدید قرار بر این شد تا کنسرت حمید عسکری در تاریخ ۲۲ آبان ماه و در محل سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شود.

به گفته وی، این کنسرت در ساعت ۲۱ روز یاد شده و برای یک سئانس اجرا خواهد شد.

وی در این خصوص متذکر شد: از آنجایی که با این تهیه کننده به مدت یک سال قرارداد بسته‌ایم، تمامی تصمیمات را در حال حاضر به ایشان محول کرده‌ایم. این کنسرت نیز به صلاحدید ایشان در ۲۲ آبان ماه و در یک سئانس برگزار خواهد شد.

حمید عسکری خود نیز درباره این کنسرت گفت: در این کنسرت قطعاتی از آلبومهای سه گانه کما اجرا خواهد شد، ضمن اینکه قطعه‌ای که برای تیتراژ سریال تلویزیونی «دختران حوا» خوانده‌ام را نیز در کنسرت اجرا می‌کنم. در حال حاضر آنونس این مجموعه تلویزیونی از شبکه پنج سیما در حال پخش است و قرار است از تاریخ ۱۵ آبان ماه از این شبکه روی آنتن برود. کارگردان این درام خانوادگی سعید سهیلی‌زاده است.

عسکری همچنین درباره انتشارآلبوم جدید خود گفت: آلبوم جدیدم در مرحله پایانی تولید خود به سر می‌برد و عنوان آن دیگر کما نیست و برای آن نام «سرنوشت» را انتخاب کرده‌ایم. ترانه‌های آن را امیر ارجینی و زهرا کلاته که ترانه سریال دختران حوا را نیزگفته، سروده‌اند و آهنگسازی تمامی قطعات را خودم به عهده دارم.

وی افزود: قرار بود تعداد قطعات «سرنوشت» ۱۲ قطعه باشد که در آخرین مراحل به ۱۰ قطعه رسید. تنظیم این قطعات نیز به عهده نیما وارسته است.

گفتی است آلبوم «سرنوشت» بعداز سه گانه «کما» چهارمین آلبوم حمید عسکری است و قرار بر این است تا پایان بهمن ماه به دست علاقه مندان این خواننده و موسیقی‌اش برسد./موسیقی ما

 


ویدیو : حمید عسکری کماهای یک تا سه را اجرا می‌کند