حمید سوریان به سوئیس می‌رود : شورای برون مرزی وزارت ورزش جوانان چند مصوبه خود ...



حمید سوریان , حمید سوریان و همسرش , بیوگرافی حمید سوریان

شورای برون مرزی وزارت ورزش جوانان چند مصوبه خود را اعلام کرد که بر این اساس حمید سوریان قهرمان جهان و المپیک برای شرکت در کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی راهی سوئیس می شود.

حمید سوریان قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک با پیشنهاد فدراسیون کشتی و تایید شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی راهی سوئیس می شود این کمیسیون قرار است بیستم تا بیست وسوم مهرماه در کورسیر برگزار می شود.

شورای برون مرزی همچنین با حضور تیم آلیش ایران در رقابت‌های جهانی و تورنمنت جایزه بزرگ لهستان موافقت کرداین رقابتها از شانزدهم مهر ماه در بیالیستیک برگزار می شود.

موافقت با حضور چهار بازیکن خارجی برای تیم های دانشگاه آزاد ، ثامن مشهد ، شهرداری اراک و شهرداری بندرعباس در لیگ های برتر و دسته یک بسکتبال ایران از دیگر مصوبات این شورا بود.

شورای برون مرزی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال ایران در ایتالیا موافقت کرد.

بنا بر مصوبه شورای برون مرزی با حضور یکماه خانم آرزو حکیمی مقدم در اردوی تدارکاتی آب‌های آرام بانوان در پوزنان لهستان و همینطور حضور آقایان امینی و مرادی رئیس و دبیر فدراسیون قایقرانی برای شرکت در کنگره سالیانه فدراسیون روئینگ آسیا در پکن چین موافقت شده است.

اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو : حمید سوریان به سوئیس می‌رود