حمیدرضا سیاسی؛ 60 نفر را دارم که فعالیت پرسپولیسی ها را زیر نظر دارند / هیچ کس دنبال برکناری من نیست :



نیازی نیست مردم را با پول دنبال خود بکشید , دولت دهم به دنبال تبلیغات و عوام فریبی نیست , علی دایی من هر چه دارم از پرسپولیس نیست

اخبار ورزشی - حمیدرضا سیاسی؛
60 نفر را دارم که فعالیت پرسپولیسی ها را زیر نظر دارند / هیچ کس دنبال برکناری من نیست

رئیس هیات مدیره پرسولیس گفت: «وزارت ورزش و شخص خادم هیچ دخالتی در بحث انتخاب مدیرعامل ندارند.

حمیدرضا سیاسی در رابطه با ملاقات مهدی خواجه وند و بهروز منتقمی با امیررضا خادم و دلیل غیبتش در این جلسه اظهار داشت: «مگر رئیس هیات مدیره باید در تمام جلسات حضور داشته باشد؟ خواجه وند و منتقمی به این جلسه رفتند و بهتر است که از خودشان در خصوص بحث های مطرح شده، در آن سوال کنید. البته من در جریان این جلسه بودم اما وقتی در آنجا حضور نداشتم، نمی توانم توضیحی هم در مورد آن بدهم.»

وی در ادامه در خصوص احتمال برکناری اش با توجه به رابطه نه چندان جالب خود با وزارت ورزش تصریح کرد: «هیچ کس در وزارت ورزش و پرسپولیس به دنبال برکناری من نیست. بحث رفتن من تا به حال مطرح نبوده و این شایعه که می گویند قرار است بعد از دربی بروم، را تکذیب می کنم. من بعد از دربی فقط می خواهم یکسری صحبتها را بیان کنم که تا به حال در مورد آنها حرف نزدم.»

رئیس هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به پرداخت پول به صورت هفتگی به بازیکنان سرخپوش اذعان داشت: «هر هفته از منابعی که خارج از باشگاه هستند، به بازیکنان پول پرداخت می کنیم. به هر حال ما اینطوری هستیم و حرفه ای شده ایم. هفته گذشته نیز که برخی از بازیکنان اعلام کردند، پول نگرفتند، به دلیل تعطیلات اواسط هفته بود که روز گذشته پول هفته قبل نیز به حسابشان واریز شد.»

سیاسی در رابطه با وضعیت سوشا مکانی و خداحافظی اش از پرسپولیس گفت: «من 60 نفر را دارم که بازیکنان و اوضاع تیم را زیر نظر دارند. مکانی در اینیستاگرامش به هیچ عنوان خداحافظی نکرده بود و آنطور که من خودم خواندم، گفته اگر هواداران مرا نخواهند از پرسپولیس می روم. تا به حال نیز هیچ صحبتی در خصوص رضایت نامه او مطرح نشده و باید این طرز فکر از بین برود که یکی از 2 دروازه بان ما قطعا در نیم فصل باید جدا شوند زیرا پرسپولیس به 2 دروازه بان سطح بالا نیاز دارد.»

وی در خصوص وضعیت دیدار دوستانه با رئال تصریح کرد: «در مقطع فعلی با توجه به فضایی که وجود دارد این بازی لغو شده اما شاید در آینده دوباره این ماجرا به راه بیفتد. من بعد از مشکلی که بوجود آمد، به رئالی ها نامه زدم و اعلام کردم که فعلا این دیدار را برگزار نخواهیم کرد اما در آینده ای نزدیک باز هم با آنها مذاکره می کنیم که البته پاسخی هم دریافت نکردیم.»

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به شایعه تماس جهانشاهی، فرد ضد انقلاب که منجر به لغو دیدار دوستانه با رئال شد، گفت: «من همان یک باری که در کنار پرز این فرد را دیدم، با او صحبت کردم وگرنه بعد از آن هیچ تماسی با او نداشتم و پرونده اش کاملا بسته شده است. من هرگز با جهانشاهی تماسی نداشته ام.»

 

اخبار ورزشی - کاپ

 


ویدیو : حمیدرضا سیاسی؛ 60 نفر را دارم که فعالیت پرسپولیسی ها را زیر نظر دارند / هیچ کس دنبال برکناری من نیست