حمله هکرهای داعش به صفحه توئیتر نشریه آمریکایی + عکس : هکر‌های طرفدار گروه ...



هکر‌های طرفدار گروه تروریستی داعش که به برخی از تارنماهای تاسیسات دولتی آمریکا نفوذ کرده‌اند، روز سه شنبه با نفوذ به شبکه اینترنتی توئی‌تر نشریه نیوزویک آرم تازه‌ای را جایگزین آرم اصلی این شبکه کردند.

به گزارش ابنا ـ طرفداران گروه تروریستی داعش صفحه توئیتر نیوزویک را هک کردند.

صفحه توئیتر نشریه آمریکایی نیوزویک روز سه شنبه به طور موقت توسط گروهی نا‌شناس هک شد. این گروه از صفحه توئیتر نشریه نیوزویک برای انتشار پیام‌هایی در حمایت از گروه داعش و همچنین تهدید «میشل اوباما» همسر رئیس جمهور آمریکا استفاده کردند.

هکر‌های طرفدار گروه تروریستی داعش که پیش از این نیز به برخی از تارنماهای تاسیسات دولتی آمریکا نفوذ کرده بودند، روز سه شنبه با نفوذ به شبکه اینترنتی توئیتر نشریه نیوزویک آرم تازه‌ای را جایگزین آرم اصلی این شبکه کرده‌اند که روی آن تصویر مردی با صورت پوشیده در یک ماسک سیاه رنگ درکنار تابلویی ایستاده است که بر روی آن جملات «خلافت سایبری» و «من داعش هستم» به چشم می‌خورد.

 گروه مذکور که ازاین طریق توانسته است بیش از ۲میلیون و ۵۰۰هزار نفر مشترکین این شبکه را مخاطب قرار دهد ضمن انتشار تصاویری از مدارک حساس و محرمانه نظامی آمریکا بر روی این شبکه، اوباما رییس جمهور آمریکا و خانواده او ران یز به مرگ تهدید کرده‌اند.

هکرهای طرفدار داعش با اعلام اینکه یک خلافت سایبری ایجاد کرده‌اند، این پیام را در صفحه توئیتر نیوزویک گذاشتند: «من داعش هستم.» در واقع این پیام پاسخی است به شعار «من شارلی هستم» که ژانویه گذشته پس از حمله افراط گرایان به دفتر هفته نامه فکاهی شارلی ابدو در پاریس و کشته شدن چندین نفر، بر سر زبان‌ها افتاد.

طرفداران داعش همچنین پیام دیگری نیز با این مضمون در صفحه توئیتر نیوزویک قرار دادند: میشل اوباما، ما دختران و همسر شما را زیر نظر داریم.

دقایقی پس از انتشار این پیامدهای تهدید آمیز در صفحه توئیتر نیوزویک، مسئولان نیوزویک کنترل صفحه توئیتر نشریه را به دست گرفتند و از هک شدن آن توسط طرفداران گروه تکفیری داعش خبر دادند.

 

حمله داعش به ایران , حمله داعش به کرمانشاه , حمله موشکی داعش به ایران

 

 اخبار بین الملل  - ابنا 


ویدیو : حمله هکرهای داعش به صفحه توئیتر نشریه آمریکایی + عکس