حمله مجدد فتح‌الله‌زاده به کی‌روش : مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که سرمربی ...


مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که سرمربی تیم ملی نمی‌تواند برای این باشگاه تصمیم گیری کند. تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که سرمربی تیم ملی نمی‌تواند برای این باشگاه تصمیم گیری کند.

علی فتح‌الله‌زاده در مورد صحبت‌های کارلوس کی‌روش علیه باشگاه استقلال گفت: کی‌روش به ما کم لطفی کرد، چون من تنها مدیرعاملی بودم که پیش کفاشیان رفتم و برای تعامل با تیم ملی طرح دادم تا نه تیم من به هم بریزد و نه تیم ملی. من حتی قلعه‌نویی را راضی کردم تا با تیم ملی تعامل داشته باشد، این یک لطف بود اما نشد!

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های کی‌روش مبنی بر اینکه چرا بازیکنان استقلال به لیگ‌های عربی ترانسفر شدند، اظهار داشت: کی‌روش نمی‌تواند برای ما تصمیم گیری کند چون این کار حرفه‌ای نیست، مگر وقتی او دستیار فرگوسن بود به این مربی می‌گفت چرا فلان بازیکن را ترانسفر کردی؟

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: کی‌روش فکر می‌کند صاحب فوتبال ایران است اما اینطور نیست، ما آخر نفهمیدیم رئیس فدراسیون فوتبال کفاشیان است یا کی‌روش؟

وی در مورد شکایت باشگاه استقلال از سرمربی تیم ملی به فیفا هم تاکید کرد: ظاهرا تنها مرجعی که کی‌روش قبول دارد فیفا است به خاطر همین خواستیم به آنجا برویم. البته بحث شکایت باشگاه استقلال مطرح نبود بلکه بحث شخص علی فتح‌الله‌زاده مطرح است آن هم به خاطر اینکه کی‌روش به من توهین کرده و  خواستم حق خودم دفاع کنم. کی‌روش به من اتهام زده که به خاطر منافع خودم لیگ را به هم ریختم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت تیموریان گفت: تیموریان با پرداخت مبلغی به ما می‌توانست از استقلال جدا شود اما من به او گفتم هواداران به شما نیاز دارند و او هم قبول کرد تا پایان فصل در استقلال بماند.


ویدیو : حمله مجدد فتح‌الله‌زاده به کی‌روش