حمله شدید کریمی به رویانیان و نکونام : اما می‌گویم اینها بالاخره می‌روند و ...


اما می‌گویم اینها بالاخره می‌روند و فوتبال برای من و امثال من است. در مورد رویانیان، دایی همه حرفها را زده بود و لازم نیست من چیزی بگویم. سایت گل: علی کریمی  که  در روز تولدش به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد  در جمع خبرنگاران درباره مسائل مختلفی صحبت کرد .او در این مصاحبه بار دیگر نیش های تندی به رویانیان زد و البته غیر مستقیم گفت که دوست دارد با تغییر هیات مدیره پرسپولیس  رویانیان از کار برکنار شود.کریمی در مورد دریافت پول از پرسپولیس  و مساله بازگشت به این تیم هم حرف هایی زد ضمن اینکه از بین استقلالی ها تکه ای به جواد نکونام انداخت.

شرایط بازی:
استقلال ضد فوتبال بازی نکرد. شاید ما هم زمانی نیاز به یک امتیاز داشته باشیم و اینگونه بازی کنیم. ما باید خیلی خوب بازی کنیم تا حریف را شکست دهیم. استقلال بسته بازی کرد، ضد فوتبال بازی نکرد و بین این دو فرق وجود دارد. هواداران هم باید این مساله را متوجه شوند.وقتی استقلال بسته بازی می‌کرد تنها راهش سانتر از جناحین بود که استقلال مدافعان سرزن داشت و میانگین قدی آنها بالاتر از ما بود. بازی هم مساوی تمام شد. دست تمام تماشاگرانی که در این هوای سرد و بارانی برای حمایت از تیم به ورزشگاه آمدند درد نکند. فکر می‌کنم آنها از بازی ما راضی باشند، به هر حال فوتبال همین است.

روز تولد:
طبیعی است که در روز تولد آدم خوشحال است و از تمام کسانی که به من پیامک زدند و یا تلفنی تبریک گفتند تشکر می‌کنم، امیدوارم محبت آنها را جبران کنم.

خداحافظی تلخ و غریبانه برخی از بازیکنان مطرح فوتبال و اینکه خیلی‌ها نگرانند که او هم همین‌ گونه از فوتبال برود:
با حضور برخی مدیریت‌ها و مدیران این امر طبیعی است، ممکن است این اتفاق برای من هم بیفتد. قرار بود برای خداحافظی مهدوی‌کیا هامبورگ را بیاورند اما نمی‌دانم به چه دلایلی این اتفاق نیفتاد.معمولا مدیران ابتدا برنامه‌های خود را هماهنگ می‌کنند و بعد آنها را رسانه‌ای می‌کنند اما اینجا اول حرف می‌زنند و بعد دلایل انجام نشدن را می‌گویند. اول فقط شعار می‌دهند و بعد می‌گویند به این دلایل عملی نشد.چطور در کشورهای عربی بارسا، رئال، میلان برای خداحافظی یک بازیکن می‌روند و یا حتی برای یک بازیکن ارزشمند تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین را می‌آورند و کلی هم هزینه می‌کنند اما ما ساده‌ترین کار را هم نمی‌توانیم بکنیم؟با این مدیریت‌ها و شرایط نه من که شاید برای دیگر بازیکنان هم این اتفاق و خداحافظی عادی شود و دیگر هم زیاد در موردش صحبت نخواهد شد.

بازی مقابل پرسپولیس:
باید بازی بعدی را ببریم آن بازی هم 3 امتیاز دارد و ما به حمایت پرشور هواداران نیاز داریم، اگر اشتباه نکنم 4 بازی پشت هم میزبان هستیم که این میزبانی می‌تواند به تثبیت ما در صدر جدول کمک کند.

صحنه مشکوک در محموطه جریمه:
اکبرپور پایش را روی پای من گذاشت اما کارشناسان باید در این ارتباط نظر بدهند. البته عده ای از کارشناسان که سمت ندارند دائما از داوران اشکال می‌گیرند و وقتی آنها خودشان سمت می‌گیرند و عده دیگر سمتشان را از دست می‌دهند همه چیز برعکس می‌شود و تعریف‌ها و انتقاد‌ها جایش تغییر می‌کند. به هر حال این هم بسیار جالب است و نشان می‌دهد که پست و مقام چه کارها که نمی‌کند.

صحبت‌های رحمتی و نکونام با داور:
آقای نکونام ماشاءالله دائما با داور صحبت می‌کرد. او اگر انرژی‌اش را برای بازی بگذارد مثمر ثمر‌تر می‌شود.

 بازی دفاعی و خوش شانسی استقلال:
شاید ما نیز اگر در یک شهر دیگر بازی کنیم دفاع انجام دهیم و به این کار نمی‌توانیم ایرادی بگیریم استقلال بسیار متفکرانه بازی کرد و توانست یک امتیاز بگیرد.

حرف های منتقمی و شایعه بازگشت به پرسپولیس:
من از این مساله تعجب می‌کنم. شما ببینید الان مدیرعامل پرسپولیس بین زمین و آسمان است و نباید پیگیر این حرفها باشید. باید وزیر ورزش انتخاب شود تا ان شاءالله همه چیز سر و سامان بگیرد. من در مورد بازگشتم به پرسپولیس صحبت‌هایم را کرده‌ام و دیگر دوست ندارم این حرفها را تکرار کنم.

شایعه ترک پرسپولیس به خاطر اختلاف با شیرینی:
اینها کسی نیستند که من بخواهم در موردشان صحبت کنم و خودشان به فوتبال آمده‌اند .یک چیز را برای بار آخر بگویم. اگر قرار باشد روزی بروم این کار را انجام می‌دهم. نمی‌روم استعفا بدهم تا این مساله قبول شود یا نه. همه منتظر هستند وزیر ورزش مشخص شود تا ترکیب جدید هیات‌مدیره معلوم شود چرا که این هیات‌مدیره برای زمان عباسی است. جدیدا مد شده مدیران استعفا می‌دهند و بعد به کار خود ادامه می‌دهند.

سال قبل با ژوزه دچار مشکل شدید و رویانیان شما را به پرسپولیس برگرداند:
ما آشتی نداشتیم بلکه من را برگرداندند وقتی گیر کرده بودند من را به تیم برگرداندند.

تا زمانی که محمد رویانیان در پرسپولیس است به این تیم بر می گردی؟:
من بازیکن هستم و کاره‌ای نیستم. خدا را شکر پرسپولیس امسال نتیجه گرفته و معلوم شد مشکل از من بوده است اما می‌گویم اینها بالاخره می‌روند و فوتبال برای من و امثال من است. در مورد رویانیان، دایی همه حرفها را زده بود و لازم نیست من چیزی بگویم.

طلب از پرسپولیس:
آنقدر از پرسپولیس پول گرفتم که اینها دیگر پولی نیست. اگر رویانیان جرات دارد و پرسپولیس دارای مشکل مالی است چطور کادر فنی تمام پولش را دریافت می کند. تمام زحمت را بازیکن می‌کشد اما تمام کادر فنی و ماساژور تیم نیز پولشان را گرفته‌اند. اگر جرات دارند این کار را با علی دایی انجام دهند.

دعوت  رویانیان از فرهاد مجیدی برای بازی با میلان:
واقعا من گاهی به خاطر این حرفها نسبت به ایشان شک می‌کنم .بعضی وقت‌ها حرفهایی می‌زنند که فکر نکنم درست باشد. او می‌خواهد برای مجیدی بازی خداحافظی بگذارد در حالی که چهار پنج ماه پیش مهدی مهدوی‌کیا در شرایطی بسیار بد راهی خانه شد و از آن پس او را ندیدم که فکر می کنم به خاطر آن اتفاق دیگر دور و بر فوتبال نمی‌آید. امیدوارم این اتفاق برای بقیه پرسپولیسی‌ها نیفتد و در تمامی رشته‌ها جوری برنامه‌ریزی شود که هیچ بازیکنی اینچنین خداحافظی نمی‌کند.البته سن ما دیگر به این مسئله قد نمی‌دهد.

اعتراض های استقلالی ها به داوری:
به هر حال این مسائل در بازی هست و فکر می‌کنم داور سعی کرد بیشتر مدیریت کند. متاسفانه داور هر سوتی چه به ضرر استقلال و به چه به نفع آنها می‌زد سه چهار بازیکن این تیم دور او حاضر می‌شدند. وقتی سوتی زده می‌شود دیگر قابل بازگشت نیست و نباید این همه اعتراض کرد.

قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل:
این موضوع مبارکشان باشد. ما فرصت رفتن به صدر را داشتیم اما استفاده نکردیم. متاسفانه کل بازی هم در اختیار ما بود. با بدشانسی موقعیت‌هایمان را از دست دادیم البته مهم قهرمانی پایان فصل است.


ویدیو : حمله شدید کریمی به رویانیان و نکونام