حمله زشت فوتبالیست لیگ برتری شیطان‌صفت به دختر جوان حادثه آفرید! :   اخبار ...



سرعت زیاد دختر جوان ب ام و سوار حادثه آفرید تصاویر , حادثه ای که دختر جوان را به کما برد برایش دعا کنید , حادثه ای که دختر جوان را به کما برد

 

اخبار ورزشی - نتیجه نزول ارزش‌های اخلاقی درفوتبال
حمله زشت فوتبالیست لیگ برتری شیطان‌صفت به دختر جوان حادثه آفرید!

فوتبال نتیجه‌گرا و مدیریت ضعیف باشگاهی به همراه پول زیاد و قراردادهای میلیاردی باعث شده این رشته و بازیکن شاغل در آن از مسائل اخلاقی و فرهنگی فاصله بگیرد.

 این بار ماجرا به یك فوتبالیست خارجی برمی‌گردد كه نسبت به گذشته بدجوری افت كرده و داستان آپارتمان مجردی‌اش نقل محافل فوتبالی است و چندی پیش حادثه‌ای در یك مجتمع در خیابان فرشته به وجود آورده است. ظاهراً این فوتبالیست پر سروصدا سوار آسانسور می‌شود كه یك دختر ایرانی هم در آن آسانسور بوده است. همین كه در آسانسور بسته می‌شود این بازیكن معروف كه گویا حال و احوال عادی نداشته، به طرف آن خانم جوان حمله‌ور می‌شود و ...

از قضای روزگار آسانسور در طبقه بعدی متوقف شده و مردم با شنیدن سروصدای دختر جوان بیرون می‌ریزند و او را به‌موقع از چنگال فوتبالیست شیطان‌صفت نجات می‌دهند.

داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود. خانواده دختر جوان شكوائیه‌ای را تنظیم و به مراجع قضایی ارائه می‌دهند كه در نهایت پای مسئولان باشگاه لیگ برتری هم وسط می‌آید اما شاكی در نهایت به خاطر آبروی این باشگاه كوتاه آمده و رضایت می‌‌دهد!

این اتفاق مشتی نمونه خروار این فوتبالیست خارجی متأهل است كه همواره در مطبوعات با فرزندش عكس می‌اندازد و ادعای خانواده‌دوست ‌بودن می‌كند ولی در عمل آپارتمان خود را تبدیل به محلی برای تردد اراذل و اوباش و رفقای ناباب در تهران كرده بود.

البته شنیدیم باشگاه بزرگ لیگ برتری بالاخره به این نتیجه رسید كه عذر این فوتبالیست خارجی را بخواهد و تبعات آن را هم پس بدهد اما به راستی این سؤال باقی می‌ماند چرا ارزش‌های اخلاقی در این فوتبال نزول كرده و این‌قدر رنگ باخته است؟
اخبار ورزشی - خبر ورزشی


ویدیو : حمله زشت فوتبالیست لیگ برتری شیطان‌صفت به دختر جوان حادثه آفرید!