حمله روزنامه پیروزی به سازمان لیگ : پرسپولیسی ها نسبت به اینکه چرا بازی استقلال ...


پرسپولیسی ها نسبت به اینکه چرا بازی استقلال و نفت با حریفانشان به دلیل آلودگی لغو شد، موضع گرفته اند. خبر آنلاین: چند هفته ای است که آسمان تهران به شدت آلوده است و این آلودگی شدید هوا در پایتخت باعث به هم خوردن برنامه های لیگ هم شده است. به طوری که شنبه اعلام شد بازی تیم های استقلال - سیاه جامگان و نفت - تراکتور که قرار بود روز یکشنبه  برگزار شود، به دلیل آلودگی هوا لغو و به سه شنبه موکول شد. اما این اتفاق هم نیفتاد و بی برنامگی سازمان لیگ به جایی رسید که همین دیروز اعلام شد هر دو بازی به جای سه شنبه روز دو شنبه برگزار خواهد شد.

این موضوع باعث ناراحتی استقلالی ها و البته نفتی ها هم شد. به طوری که علیرضا منصوریان سازمان لیگ را تهدید کرده بود که به هیچ وجه روز دو شنبه تیمش مقابل تراکتور به میدان نمی رود. حواشی مربوط به آلودگی هوا و تعطیلی بازی های لیگ فقط مربوط به تیم هایی که بازیشان لغو شده نیست. از طرف دیگر پرسپولیسی ها هم نسبت به عقب افتادن بازی استقلال اعتراض کرده اند.

روزنامه پیروزی چاپ امروز به این موضوع پرداخته است که در بازی این تیم با گسترش فولاد میزان آلودگی هوا در تهران « 162 » واحد بود اما روزی که بازی استقلال لغو شد، شاخص آلودگی هوا « 138 » بوده است. جالب اینجاست که پرسپولیس بازی مقابل گسترش را با برد به پایان رساند اما انگار سلامتی بازیکنان برای آنها خیلی مهم تر از برد و باخت است.


ویدیو : حمله روزنامه پیروزی به سازمان لیگ