حمله دوبارۀ مفتی سعودی به داعش در ظاهری جدید + عکس :  اخبار بین الملل - حمله ...



 اخبار بین الملل - حمله دوبارۀ مفتی سعودی به داعش در ظاهری جدید + عکس

 مفتی اعظم سعودی صبح امروز ضمن هشدار به خطر گروه ترویستی داعش خواستار برخورد با مشت آهنین با این گروه تروریستی شد.

  به گزارش ابنا ـ شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ مفتی اعظم سعودی در خطبه‌های نماز عید فطر از رهبران کشورهای اسلامی خواست با داعش بجنگند.

وی با بیان اینکه گروه‌های تروریستی، «لباس جهاد» را به نام اسلام بر تن «باطل» خود پوشانده‌اند افزود: امت اسلامی با گروه خونریزی روبروست که از خوارج خطرناک‌تر است و باید با مشت آهنین با آن برخورد کرد.

جنایات جدید داعش , حمله داعش به ایران , حمله داعش به کرمانشاه

 

آل شیخ ضمن درخواست از رهبران جهان اسلام برای اتحاد و حمایت از دین اسلام اظهار کرد: امروز به نام جهاد جنایت‌های هولناک و تروریستی رخ می‌دهد و به نام اسلام مفسده می‌کنند.

وی با دعا کردن برای مردم عراق، یمن، لیبی افزود: امروز دین، عقیده، قدرت و اندیشه امت اسلامی با خطر روبروست و دشمنان اسلام علیه آن توطئه چینی می‌کنند. شورای همکاری خلیج فارس گامی برداشت که باید از آن تشکر کرد، اما ما به همکاری همه مسلمانان برای تقویت امت اسلامی، ثبات و امنیت آن نیاز داریم.

مفتی سعودی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها گفت: کسانی که خون بیگناهان را بر زمین می‌ریزند، نماینده اسلام و حتی انسانیت نیستند. آن‌ها‌‌ همان خوارجی هستند که پیامبر (ص) اشاره کرده بود. این‌ها حتی از خوارج هم بد‌تر هستند. این‌ها به ناموس مردم تعرض می‌کنند و زنان را در بازار‌ها می‌فروشند و دارایی‌های مردم را غارت می‌کنند.

جنایت جدید داعش , حمله موشکی داعش به ایران , حمله داعش به ایران 20 آذر

 

گفتنی است در پی فشارهای بین المللی علیه عربستان به دلیل رسوایی حمایت این کشور از گروه‌های تروریستی در منطقه و عضویت شمار قابل توجهی از اتباع سعودی در گروه‌های تروریستی مانند داعش و جبهة النصرة، مسؤولان و مبلغان و رسانه‌های رسمی این کشور فعالیت‌های ویژه‌ای را برای بهبود چهره خود نزد محافل بین المللی آغاز کرده‌اند.

 

 اخبار بین الملل -  ابنا


ویدیو : حمله دوبارۀ مفتی سعودی به داعش در ظاهری جدید + عکس