حمله اصفهانیان به عسگری: تا وقتی این آقا هست، کار نمی‌کنیم / نصیرزاده جایگاهش را بشناسد :



وقتی نمی دانیم چه کنیم , وقتی به همسرمان شک کردیم چه کنیم؟ , وقتی بچه غش میکند از گریه چه کنیم؟

حمله اصفهانیان به عسگری: تا وقتی این آقا هست، کار نمی‌کنیم / نصیرزاده جایگاهش را بشناسد

رییس کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال با انتقاد شدید از حسین عسگری گفت: تا وقتی این آقا در دپارتمان است، کار نمی‌کنیم!

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه سه‌شنبه گذشته کمیته‌ داوران گفت: در این جلسه قرار بود که آقای هوشنگ نصیرزاده درباره تغییرات آیین‌نامه جدید کمیته‌ داوران توضیح دهد ولی در جلسه حاضر نشد.

بهانه‌اش هم این بود که هواپیما گیرش نیامده است. همچنین از دپارتمان خواسته بودیم که تقویم داوران را برایمان بیاورد که این کار صورت گرفت.

وی در ادامه با تغییر لحن، انتقاد از حسین عسگری را شروع کرد و گفت: بارها گفته‌ایم که مسائل باید در خانه فوتبال یعنی فدراسیون حل شود اما متاسفانه بارها ناهماهنگی‌هایی صورت گرفت که دیگر نمی‌توانیم تحمل کنیم. بیشتر از این نه ما کشش داریم و نه این عزیزان به راه هستند! در نهایت گفتیم که تا وقتی این آقا (حسین عسگری) در دپارتمان است، ما کار نمی‌کنیم!

رییس کمیته‌ داوران در توضیح بیشتر این مساله گفت: نمی‌خواهم در این مساله ریز شوم. با توجه به این که دپارتمان باید سیاست‌های کمیته‌ را پیگیری و اجرا کند، متاسفانه مواردی پیش آمد که به نظرم از حالا به بعد حضور ایشان در دپارتمان به سود جامعه داوری نیست. نمی‌شود که دپارتمان بخواهد همه چیز را در دست خودش داشته باشد. می‌خواهیم قانونمندی حاکم باشد و همه به وظایف خود عمل کنند.

اصفهانیان افزود: اصلی‌ترین وظیفه دپارتمان عمل به سیاست‌های کمیته‌ داوران است. با تمام احترامی که برای آقای عسگری قائل بودم متاسفانه دیگر نمی‌توانم با او کار کنم.

به گزارش ایسنا، از زمان حضور اصفهانیان در راس کمیته‌ داوران زمزمه‌های اختلاف وی با حسین عسگری به گوش می‌رسید ولی هر دو نفر با قاطعیت این مساله را رد می‌کردند. اصفهانیان در توضیح این مساله گفت: باید به همه فرصت داد تا خودشان را در طول کار نشان دهند. در دعاهایمان هم می‌خوانیم که خدایا آنهایی را که در راه نیستند، به راه هدایت کن. در غیر این صورت باید کنار گذاشته شوند. ما حداکثر تلاش خود را کردیم که فدراسیون و جامعه داوری لطمه نبینند.

وی درباره تکلیف آیین‌نامه جدید کمیته‌ داوران هم گفت: آیین‌نامه در آخر ماه سال 91 از سوی هیات رییسه فدراسیون تصویب شد اما آقای نصیرزاده در کسوت سرپرست کمیته‌ تدوین مقررات تغییراتی در آن دارد و در سایت فدراسیون منتشر کرد که نباید این کار صورت می‌گرفت. با این که آقای کفاشیان آن آیین‌نامه را امضا کرده بود ولی چون تغییراتش هنوز به تایید کمیته‌ داوران نرسیده بود، نباید منتشر می‌شد و به همین دلیل رییس فدراسیون جلویش را گرفت.

اصفهانیان ادامه داد: از زمان تصویب آیین‌نامه بارها گفته‌ایم که باید به اجرا برسد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد تا کمیته‌ تدوین مقررات شکل گرفت؛ کمیته‌ای که فقط نصیرزاده در آن است و معلوم نیست سایر اعضای چه کسانی هستند، چون طبق قانون هر کمیته‌ باید سه تا پنج عضو داشته باشد.

متاسفانه آقای نصیرزاده آیین‌نامه را بازبینی و آن را کم و زیاد کرد. او باید جایگاه خود را بشناسد و بداند که عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیست و نمی‌تواند خیلی از مسائل را مطرح کند و مثلا تذکر بدهد.

او بهتر است به خودش تذکر بدهد

وی ادامه داد: اگر آقای نصیرزاده حرفی برای گفتن دارد، باید آن را به کسی که به او ابلاغ داده، منتقل کند. آمده‌ایم که برای جامعه داوری مفید باشیم. هر کسی که جلوی حرکت‌های مثبت ما سنگ اندازی کند، با او برخورد قانونی می‌کنیم. آنچه به سود جامعه داوری است و هیات رییسه فدراسیون مصوب کرده، باید اجرا شود.

اصفهانیان همچنین درباره جایگزینی حسین عسگری هم گفت: اگر از ما بخواهند، فردی را مدنظر داریم که به عنوان رییس دپارتمان معرفی کنیم. در جلسه بعدی کمیته‌ داوران هم حتما آیین‌نامه جدید را بررسی می‌کنیم./ایسنا

 

 

 


ویدیو : حمله اصفهانیان به عسگری: تا وقتی این آقا هست، کار نمی‌کنیم / نصیرزاده جایگاهش را بشناسد