حمایت رکسونا از بانوان در کمپین «سرزندگی: بیش تر» : حمایت رکسونا از بانوان ...



حمایت رکسونا از بانوان در کمپین «سرزندگی: بیش تر»

رکسونا یکی از برندهای شرکت یونیلیور است که با محصولات ضدعرق خود به مردم کمک می‌کند تا با خیال راحت و با اعتماد به نفس به کار و فعالیت مشغول باشند و دردسرهای بوی بد عرق مانع تلاش و سرزندگی بیش‌تر آنان نشود.

تابستان امسال کمپین متفاوتی از سوی برند رکسونا برگزار شد؛ کمپین «سرزندگی: بیش‌تر» که هدف آن یافتن و پرورش ایده‌ها و استعدادهای بانوان ایرانی بود.

 

این کمپین به‌صورت رقابتی در فضای مجازی و توسط آژانس تبلیغاتی ماگنولیا برگزار شد. در این کمپین تمامی زنان و دخترانی که ایده‌ای ملموس و مشخص داشتند، ایده‌‌ی خود و هدف و انگیزه‌ی عملی کردن آن را در وب‌سایت کمپین به‌نشانی www.domore.ir ارایه می‌کردند تا در صورت برگزیده شدن، از حمایت مالی رکسونا برخوردار شوند.

 

رکسونا یکی از برندهای شرکت یونیلیور است که با محصولات ضدعرق خود به مردم کمک می‌کند تا با خیال راحت و با اعتماد به نفس به کار و فعالیت مشغول باشند و دردسرهای بوی بد عرق مانع تلاش و سرزندگی بیش‌تر آنان نشود.

 

در مراسم پایانی این کمپین که روز چهارشنبه 27 شهریور در هتل همای تهران برگزار شد، خانم آزاده شریفی مدیر برند رکسونا عنوان کرد: رکسونا همیشه تلاش کرده تا با محصولات ضد عرق خود در موقعیت‌های مختلف و در جنب‌وجوش‌های روزانه کنار ما باشد و به ما اعتماد به نفس بدهد.

 

اما تابستان امسال رکسونا کمپینی برگزار کرد تا به شکل دیگری در کنار ما باشد؛ رکسونا برای کمک به عملی شدن ایده‌های مختلفی که زنان و دختران باهوش و خلاق ایرانی در ذهن دارند، به یاری آن‌ها آمد و از آن‌ها خواست تا ترس‌ها و مانع‌ها را کنار بگذارند و ایده‌های خود را بیان کنند و از دیگران بخواهند که به این ایده‌ها امتیاز بدهند.

 

شریفی از استقبال بی‌نظیر زنان از تمامی نقاط ایران خبر داد، استقبالی که رکسونا انتظار آن را نداشت. در واقع رکسونا انرژی دوباره‌ای به بانوان ایرانی داد تا سرزنده‌تر باشند. وی در پایان اعلام کرد که این کمپین در این‌جا متوقف نمی‌شود و در آینده ادامه خواهد داشت.

درادامه‌ی مراسم آقای صالحی مدیر منابع انسانی یونیلیور ایران گفت: بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و باید خود را بیش‌تر باور کنند تا به هدف‌های بزرگ‌تری برسند. صالحی با اشاره به اهداف کلیدی یونیلیور یعنی احترام به تفاوت‌ها و توازن میان نیروها (زن و مرد) گفت: از برنامه‌های اصلی یونیلیور تا سال 2015 ارتقای قابل قبول جایگاه زنان این شرکت به مقام مدیران ارشد است. تلاش یونیلیور فرهنگ‌سازی در کشور برای باورپذیری بیش‌تر زنان است.

مدیرخلاقیت آژانس تبلیغاتی ماگنولیا (شرکتی که برگزاری این کمپین را بر عهده داشته) درباره‌ی مراحل شکل‌گیری این کمپین گفت: در این کمپین با یک ایده‌ی جهانی مواجه بودیم. ایده‌ای با عنوان "do: more" باهدف سرزنده‌تر کردن افرادی که در زندگی با هدف مشخصی گام برمی‌دارند. این ایده با تمامی اتفاقات تبلیغاتی درکشور متفاوت بود. هدف این کمپین الهام بخشیدن به تمام کسانی بود که خواهان سرزندگی بیش‌تر در زندگی خود هستند.

 

دراین نوع تبلیغات ما شعار یا پیامی برای ترغیب مشتری به خرید نمی‌دهیم؛ بلکه شاهد ترغیب مشتری به هم‌یاری و تلاش بیش‌تر برای زندگی هدفمند هستیم. در واقع نوعی مسوولیت اجتماعی در قبال مشتریان این شرکت در این کمپین دیده می‌شود. اجرای این ایده برای ما تازگی و جذابیت خاصی داشت و در این کمپین ما از فضای مجازی برای ارتباط با مخاطبان‌مان استفاده کردیم. ایده‌های برتر این کمپین توسط هیات داورانی که خود صاحب سبک و تجربه در زمینه‌های مختلف بودند ارزیابی شد.

 

شیوه‌ی کار به این صورت بود که افراد در وب‌سایت کمپین برای خود پروفایل می‌ساختند و در آن، ایده‌های خود را مطرح می‌کردند و هزینه‌ای را نیز که برای رسیدن به خواسته‌ی خود نیاز داشتند اعلام می‌کردند. در این مدت 60 نفر با ساخت پروفایل در وب‌سایت کمپین و معرفی ایده‌ی خود با یکدیگر رقابت کردند. از بین 20 ایده‌ای که در انتهای کمپین بیش‌ترین امتیاز را گرفته بودند، ایده‌های کاربردی‌تر و قابل اجرا از سوی هیات داوران انتخاب شد.

 

هیات داوران را آزیتا علیزاده طراح داخلی، آیدا خرسندی مدرس موسیقی، صدف تحویلدارزاده طراح لباس و آیدا قاسمی دونده تشکیل می‌داد که خود زنان الگویی هستند که در زمینه‌ی کاری خود به جایگاه خوبی دست پیدا کرده‌اند.

کمپین «سرزندگی: بیش‌تر» با دعوت از بانوان صاحب ایده از 12 تیر آغاز شد و تا 15شهریور ادامه پیدا کرد. در مراسم پایانی این کمپین، از برگزیدگان تقدیر شد: آرمیتا اسدی با هدف عملی کردن ایده‌های نوین در زمینه‌ی معماری سبز؛ فهمیه اصغری با ایده‌ی ایجاد کارگاه سرامیک برای تولید قطعات تلفیقی از سرامیک‌های  مهندسی و هنری؛ سیده هانیه رضوی با ایده‌ی بافت فرشی که هر گره آن را کودکی با آرزویی خوب برای کودکان دیگر جهان زده و به مزایده گذاشتن این فرش به نفع کودکان سرطانی؛

 

نوشا سعیدی با ایده‌ی ساخت فیلم مستند درباره‌ی ورزش‌های مفرح تابستانی برای بانوان؛ مریم سعیدی مقدم با ایده‌ی پایه‌ریزی اولین پارک کشاورزی و مزرعه‌ی علمی و تفریحی برای کودکان؛ نفسیه قرئلی با ایده‌ی ایجاد کارگاهی با نام خانه‌ی پنیر برای تولید پنیر؛ سوما محمودی با ایده‌ی طراحی مدل‌های جدیدی از لباس‌های محلی کردی و رواج دوباره‌ی آن‌ها. هر کدام از این ایده‌ها از حمایت مالی رکسونا به میزان 70 میلیون ریال برخوردار شدند. فهرست تمامی پروفایل‌های فعال در کمپین هم‌چنان در وب‌سایت آن موجود است و منبع خوبی برای انگیزه و الهام تمامی بانوان خواهد بود.

 

کمپین حمایت از حیوانات , کمپین حمایت حیوانات , کمپین حمایت از تولیدات آمریکایی

 

کمپین تبلیغاتی , کمپین , ورزش بانوان

 

حمایت , بانوان , سلامت بانوان اوما

 

حمایت از حیوانات , بدنسازی بانوان , باشگاه ورزشی بانوان

 

 

 


ویدیو : حمایت رکسونا از بانوان در کمپین «سرزندگی: بیش تر»