حمایت راجرز از بالوتلی با وجود گل نزدن : سرمربی لیورپول با وجود توقف تیمش برابر ...


سرمربی لیورپول با وجود توقف تیمش برابر هال سیتی از ماریو بالوتلی حمایت کرد. خبرگزاری ایسنا: لیورپول در هفته‌ نهم لیگ برتر در خانه برابر هال سیتی متوقف شد.

شاگردان برندان راجرز در هفته‌های گذشته نتایج ضعیفی کسب کردند. پس از شکست سه بر صفر برابر رئال مادرید آنها در هفته‌ نهم نیز برابر هال سیتی در خانه شکست خوردند.

ماریو بالوتلی، مهاجم یاغی لیورپول در هفته‌های گذشته به شدت مورد انتقاد رسانه‌های انگلیسی قرار گرفته است. او دیدار در برابر هال سیتی در دقیقه‌ 92 می‌توانست گل سه امتیا‌زی تیمش را به ثمر برساند، ولی در یک قدمی دروازه‌ این موقعیت حساس را از دست داد تا هم‌چنان در حسرت گل با پیراهن لیورپول در لیگ برتر بماند.

براندان راجرز ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از توقف تیمش برابر هال سیتی با حمایت از ماریو بالوتلی، گفت: بالوتلی تلاش زیادی در این دیدار کرد تا گلزنی کند و همین برای رضایت من کافی است. او پاسخ خوبی به انتقادها داد و بسیار موثر ظاهر شد و تنها بدشانسی باعث شد که نتواند گلزنی کند. در نیمه نخست کند بازی را شروع کردیم، ولی در نیمه دوم عملکردمان خیلی فرق کرد و بهتر شدیم و توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم. شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، ولی نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. بازی با هال سیتی از آن دسته بازی‌هایی بود که باید در آن به پیروزی می‌رسیدیم. شانس‌های خوبی برای رسیدن به برد داشتیم. خیلی ناراحتم که نتوانستیم پیروز شویم. پس از شکست برابر رئال مادرید، بازیکنانم کمی از لحاظ روحی به هم ریخته بودند. مطمئنم که در هفته‌های آینده بهتر ظاهر خواهیم شد.

سرمربی لیورپول ادامه داد: وقتی در این دیدار نمی‌توانیم در یک قدمی دروازه گلزنی کنیم، تنها می‌توانم از بدشانس بودن تیمم گلایه کنم.

راجرز با حمایت از بالوتلی گفت: تلاش ماریو در این دیدار زیاد بود. او فکر می‌کرد که در این دیدار نیمکت نشین خواهد بود و بازی نخواهد کرد، ولی من به او بازی دادم. کادر فنی تیم به بالوتلی ایمان دارد و مطمئنیم که او به روند گلزنی باز خواهد گشت. متاسفانه اعتماد به نفس او پایین آمد و این طبیعی است. مهاجم وقتی گل نزند، از لحاظ روحی دچار افت می‌شود و باید به او کمک کرد. او بارها در مرکز زمین توپ‌گیری کرد و موقعیت گل ساخت. تلاش او خیلی زیاد بود. تنها نکته ناراحت کننده برای بالوتلی بدشانسی او بود که نتوانست تیم را به گل برساند.

لیورپول در حال حاضر با تساوی که برابر هال سیتی به دست آورد، 14 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی جای گرفت. "لک لک‌"های فوتبال انگلیس در هفته‌ دهم باید برابر نیوکاسل به میدان برود.


ویدیو : حمایت راجرز از بالوتلی با وجود گل نزدن