حمایت از سیاست‌های مسوولین... :       نژاد حسینیان : حمایت از سیاست‌های مسوولین ...



 

 

حمایت , سیاست , حمایت از حیوانات

 

نژاد حسینیان :

حمایت از سیاست‌های مسوولین منجر به احتیاط غرب در صدور تحریم‌ها می‌شود


غرب از یكطرف سعی می‌كند با عواملی ایران را محدود و مورد تحریم قرار داده و از سوی دیگر تلاش می‌كنند تا اینطور وانمود كند كه مایل به گفت‌وگو با ایران برای حل و فصل مشكلات فی‌مابین است.

نماینده سابق ایران در سازمان ملل گفت: اگر ملت به حمایت از دولت در صحنه‌ها حاضر شده و از سیاست‌های مسوولین خود جانبداری كنند، آن زمان دیگر غربی‌ها نیز در اتخاذ رویكردهای تحریمی علیه ایران با احتیاط بیشتری وارد عمل خواهند شد.
محمدهادی نژادحسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با فرضیه كمبود احتمالی بنزین ناشی ‌از تحریم‌ها گفت: افزایش تولید بنزین در داخل ، از مدت‌ها پیش در دستور كار وزارت نفت ‌بوده است . طبق اظهارات مقامات و مسئولین وزارت نفت با اتمام طرح‌های در دست اقدام ظرفیت تولید بنزین داخلی بالا می‌رود و حتی بیش از آنچه نیاز داریم بنزین در اختیار خواهیم داشت و درصورتی كه بتوانند مشتری مناسبی برای آْن پیدا كنند، احتمال صادرات آن نیز هست.
نماینده سابق ایران در سازمان ملل همچنین در ادامه در رابطه با جایگزینی انرژی‌های نو با نفت ، گفت: بحث تولید این انرژی‌ها كاملا متفاوت از صنعت نفت است؛ برای تولید انرژی‌های جدید ما نیاز به عوامل و شرایط دیگری داریم.
وی در ادامه در مورد دشمنی اغلب غربی‌ها با نظام جمهوری اسلامی با توجه به تجاربی كه طی سال‌های متمادی به عنوان نماینده دائم ایران در سازمان ملل به دست آورده است، اظهار داشت: غرب همواره سیاست چماق و هویج را در دستور كار خود دارد از یك‌طرف سعی می‌كند با عواملی ایران را محدود و مورد تحریم قرار داده و از سوی دیگر تلاش می‌كنند تا اینطور وانمود كند كه مایل به گفت‌وگو با ایران برای حل و فصل مشكلات فی‌مابین‌اند.
نژادحسینیان خاطرنشان كرد: كشورهای غربی همواره این سیاست را در صحنه بین‌المللی به كار گرفته‌اند، اما میزان موفقیت رویكرد شان به رفتار مردم در پشتیبانی از دولت‌هایشان بستگی دارد.
نماینده سابق ایران در سازمان ملل در پاسخ به این پرسش كه آیا پس از تلاش‌هایی كه جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به دانش هسته‌ای داشته است با توجه به حمایت‌های مردمی از این سیاست‌ها، غرب ورود ایران به باشگاه هسته‌ای جهان را به رسمیت خواهد شناخت، گفت: گمان نمی‌كنم اینطور باشد و البته ایران هم بنظر می‌رسد كه به این راحتی‌ها در مقابل خواسته‌های غربی‌ها كوتاه نخواهد آمد لذا راه درازی در پیش داریم.
وی افزود: باید نخبگان و رهبران سیاسی با درایت و بصیرت راه‌كارها‌ی آتی به‌ همراه هزینه و درآمدهای آنها را تدوین و نقشه راه گزینه‌های مختلف را بهمراه هزینه و دست اوردهای آنها تدوین نمایند...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : حمایت از سیاست‌های مسوولین...