حقایق عجیب درباره فرمانروایان تاریخ / تصاویر : اغلب کارهای آن رهبران است که ...



اغلب کارهای آن رهبران است که سینه به سینه گشته و امروزه در کتاب‌ها تاریخ ما بیان شده‌است. اما بعضی موارد هم هستند که در کتاب‌های تاریخ نیامده‌اند که اکنون در مورد آن‌ها می‌خوانیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،از گذشته‌های دور رهبران مختلف با افکار و خلق و خوی مختلف بر مردم حکومت کرده‌اند.

در زمان‌ها مختلف رهبران مختلفی با رفتار مختلف گاه ظالم گاه مهربان و گاهی هم عجیب بر مردم حکوکت کرده‌اند. اغلب کارهای آن رهبران است که سینه به سینه گشته و امروزه در کتاب‌ها تاریخ ما بیان شده‌است. اما بعضی موارد هم هستند که در کتاب‌های تاریخ نیامده‌اند که اکنون در مورد آن‌ها می‌خوانیم.

1.    فرماندار رنگارنگ: اندرو جکسون به دلایل خوبی به چوب گردو پیر شهرت داشت. او از چندین دودل و ترور جان سالم به در برده بود. ولی در نهایت در سن 78 سالی جان سپرد. او تنها سخت جان نبود بلکه دایره لغات وسیعی هم داشت.

 

related image عجیب ترین انسان های دیده شده طول تاریخ تصاویر , حقایق عجیب , تصاویر عجیب

 

2.    ننگ ریاضی: چارلز دی‌بی کینگ رئیس جمهور آفریقا در سال‌های 1920 تا 1930 بود که در حالی انتخاب شد که 600 هزار رای آورد اما آمار شرکت کنندگان تنها 15 هزار نفر بود.

 

حقایق عجیب علمی , 10 حقیقت عجیب درباره فواید تخم کتان , تصاویر عجیب و غریب

 

3.    کنت دخترگونه: ادوارد هاید که فرماندار نیویورک و نیوجرسی بود در سال 1708 به خاطر رفتار عجیبش به انگلیس فرا خوانده شد چرا که در ملاء عام لباس دخترانه می‌پوشید و می‌خواست ملکه شود.

 

عجیب ترین اتفاقات تاریخ , عجیب ترین دادگاه‌های تاریخ , چگونه حقایق تاریخ را بفهمیم

 

4.    مشکل واشنگتن: در تاریخ آمریکا ازجرج واشنگتن به عنوان پدر آمریکا یاد می‌شود. جرج واشنگتن از تمام شایعه‌هایی که در مورد فرزند نامشروع او و یا معشوقه‌اش بیان شده، تبرئه شده‌است.

 

درباره تاریخ هنر اصفهان , اتفاقات عجیب تاریخ , حقایق جالب درباره حیوانات

 

5.    فرانکلین بد بو: یکی دیگر از افرادی که در تاریخ به آن پرداخته شده، بنجامین فرانکلین است. یکی از علایق او کشتن بوقلمون با برق و پخت آن برای مهمان‌ها بود. البته او در مهمانی‌ها به شدت الکل می‌نوشید.

 

حقایق عجیب در مورد نوروز و بهار , سخنان زیبا درباره تاریخ , حقایق جالب درباره پیتزا

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : حقایق عجیب درباره فرمانروایان تاریخ / تصاویر