حفر تونل 25 متری برای رسیدن به گنج! : سه مرد كه با رویای رسیدن به گنج امامزاده ...


سه مرد كه با رویای رسیدن به گنج امامزاده اقدام به حفر تونل 25 متری كرده بودند با گزارش‌های مردمی شناسایی و دستگیر شدند. روزنامه اعتماد: سه مرد كه با رویای رسیدن به گنج امامزاده اقدام به حفر تونل 25 متری كرده بودند با گزارش‌های مردمی شناسایی و دستگیر شدند.

ماموران پلیس پاكدشت چندی قبل در جریان فعالیت مشكوك سه مرد در یك كارگاه نجاری در نزدیكی یكی از امامزادگان شهرستان قرار گرفتند. با بررسی موضوع و حضور ماموران پلیس امنیت در كارگاه نجاری سه مرد كه به طرز مشكوكی در حال فعالیت بودند شناسایی و دستگیر شدند.

ماموران در بازرسی از این كارگاه كه پوشیده از چوب و تخته و براده چوب بود، مقادیر زیادی خاك كه به صورت ماهرانه در نقاط مختلف كارگاه دپو و اختفا شده و كارگاه را به حالت متروكه و غیر فعال و انباری تبدیل كرده بود، كشف كردند. سرانجام محل حفاری شده در ضلع غربی كارگاه نجاری كه نزدیك‌ترین محل به امامزاده بود كشف شد.

ماموران پلیس وقتی به همراه عوامل آتش نشانی وارد محل حفاری شدند مشخص شد دزدان كه به دنبال گنج بودند برای رسیدن به آستان امامزاده، 25 متر تونل زیر زمینی در عمق چهار متری زمین را حفاری و حدود ده متر تا امامزاده فاصله داشته‌اند كه با حضور ماموران در رسیدن به هدف خود ناكام ماندند.

سرهنگ فرهاد قدسی، فرمانده انتظامی شهرستان پاكدشت با اعلام این خبر گفت: متهمان داخل تونل را برق كشی كرده و تعدادی تجهیزات حفاری متعلق به این افراد نیز توسط ماموران كشف شد. آنها پس از دستگیری در بازجویی‌های انجام شده به حفر این تونل به قصد جست‌وجو و كشف اشیای عتیقه‌یی كه تصور می‌كردند در آن محل دفن است، اعتراف كردند.


ویدیو : حفر تونل 25 متری برای رسیدن به گنج!