حضور مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در سالن : مربی فوتبال و مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند ...


مربی فوتبال و مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند برای تماشای دیدار دو تیم فوتسال تأسیسات دریایی و ناگویای ژاپن در سالن ۲۵ آبان حاضر شد. خبرگزاری فارس: دیدار دو تیم تأسیسات دریایی ایران و ناگویای ژاپن در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا عصر امروز در حالی برگزار شد که بیش از 4 هزار هوادار در سالن 25 آبان نقش جهان حاضر شدند.

* اصفهانی‌ها که استقبال بیشتری نسبت به دو دیدار گذشته تأسیسات انجام داده بودند، در این بازی بی‌امان تیم وحید شمسایی را مورد تشویق خود قرار دادند و خواستار این شدند که بازیکنان تأسیسات بازی هجومی انجام دهند.

* علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند، طارقلی‌زاده، رضا افتخاری در کنار منصور ابراهیم‌زاده برای تماشای این بازی در سالن حاضر شدند.

* در نیمه اول این دیدار پربرخورد داور دائم در سوت خود می‌دمید و خطای دو تیم را اعلام می‌کرد. در چند صحنه تیم تأسیسات همچنین نماینده ژاپن به تصمیمات داور به شدت معترض بودند.

* هواداران، محمد طاهری که در تیم فوتسال القادسیه کویت بازی می‌کند را مورد تشویق خود قرار دادند.

* در نیمه اول این دیدار ابتدا تأسیسات گلی دریافت کرد، اما بعد از آن وحید شمسایی توانست آن را جبران کند که بازی در 20 دقیقه ابتدایی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در شروع نیمه دوم محمدرضا سنگ‌سفیدی گل دوم تأسیسات را به ثمر رساند تا این تیم در فاصله 16 دقیقه به پایان بازی از حریف خود پیش بیفتد.


ویدیو : حضور مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در سالن