حضور مجیدی در تمرینات بارسلونا +عکس : کاپیتان سابق استقلال با حضور در باشگاه ...


کاپیتان سابق استقلال با حضور در باشگاه بارسلونا و بازدید از ورزشگاه نیوکمپ، با مدیر اجرایی و همچنین آلفونسو مهاجم سال‌های پیش این تیم دیدار و گفتگو کرد. خبرآنلاین: کاپیتان سابق استقلال با حضور در باشگاه بارسلونا و بازدید از ورزشگاه نیوکمپ، با مدیر اجرایی و همچنین آلفونسو مهاجم سال‌های پیش این تیم دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار فرهاد مجیدی با آلفونسو مهاجم سال‌های پیش بارسلونا و جیانی مدیر اجرایی ورزشگاه نیوکمپ و موزه باشگاه مطرح اسپانیایی، مقرر شد مدیران باشگاه موافقت تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا را برای حضور یک ماهه مجیدی در تمرینات بارسا جلب کنند که در آن صورت او یک ماه به شهرک ورزشی بارسلونا خواهد رفت تا از نزدیک از تمرینات این تیم یادداشت بردارد.

حضور یک خانم در تمرینات استقلال عکس , فرهاد مجیدی بارسلونا , دستگاه حضور و غیاب

تمرینات بارسلونا پس از حضور گواردیولا در این تیم، با دستور او، بدون حضور تماشاگر و خارج از شهر بارسلون برگزار می‌شود و برای تماشای آن باید هماهنگی‌های خاصی با مسئولان و سرمربی تیم صورت گیرد.

در این دوره قرار است مجیدی در کنار تیم بارسلونا حضور یافته و از نزدیک از نحوه برگزاری تمرینات و آماده‌سازی بهترین تیم اروپا دیدن کند.

در این نشست که نزدیک 2 ساعت طول کشید، مدیر بارسلونا در مورد ورزشگاه نیوکمپ و شیوه برگزاری بازیهای خانگی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان، توضیحاتی را به فرهاد مجیدی بیان کرد. همچنین آلفونسو هم در مورد نحوه آماده‌سازی و فصل بدنسازی و نحوه تمرینات این تیم مطرح اسپانیایی، مسائل مهمی را به کاپیتان پیشین استقلال منتقل کرد. آلفونسو مهاجم دهه 70 میلادی بارسلونا و یکی از بازیکنان محبوب این تیم بود.

بارسلونا , فرهاد مجیدی , حضور

مجید مجیدی , امین حضور , سه راه امین حضور


ویدیو : حضور مجیدی در تمرینات بارسلونا +عکس