حضور قدرتمند ملوان در مزایده باشگاه نفت/ قوی سپید لیگ برتری می شود؟ : چهارشنبه ...



تاریخچه حضور ملوان در جام حذفی , حمله به باشگاه همجنس بازان اورلاندو، بهانه جدید آمریکا برای حضور در افغانستان , منفورترین باشگاه های لیگ برتری

چهارشنبه شب هفته گذشته و همزمان با حضور نمایندگان باشگاه ملوان در جلسه توجیهی مزایده نفت تهران، هیات مدیره این باشگاه در تهران تشکیل جلسه داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه ملوان، اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی غروب چهارشنبه و بعد از حضور نمایندگان این باشگاه در جلسه توجیهی مزایده نفت تشکیل جلسه دادند. جلسه با حضور اکثر اعضا و به ریاست دکتر دنیامالی اغاز شد و موضوعات متعددی از جمله خرید امتیاز نفت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که البته این ایتم بیشترین زمان جلسه را به خود اختصاص داد. اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند نمایندگان رسمی باشگاه با توان و پشتیبانی کامل هیات مدیره در مزایده خرید نفت حضور پیدا کرده و مدیران باشگاه نیز تا حد امکان از انتشار اخبار غیر رسمی و تنش زا جلوگیری کنند تا به نوعی با احساسات هواداران بازی نشود.

در بخشی از این جلسه مهندس رضاییان (مدیرعامل باشگاه) گزارشی از هفته های پایانی لیگ برتر و البته اسیب شناسی سقوط به هیات مدیره ارایه کرد. در ادامه هیات مدیره به تغییرات ساختاری وتشکیلاتی مورد بحث در جلسه فوق و همچنین پروژه جوانسازی تیم برای فصل اینده بدون توجه به موضوع خرید امتیاز اشاره و مدیرعامل باشگاه را به تقویت هرچه بیشتر تیم های پایه ای(همچون فصل گذشته) با محوریت پرورش هدفمند استعدادهای فوتبالی موجود در انزلی موظف کرد.

همچنین صحبتهایی در مورد سرمربی و اعضای تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه نیز انجام شد و هیات مدیره از تلاش کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان در فصل گذشته به خصوص هفت هفته پایانی تقدیر و تشکر کرد و مقرر شد در جلسه هفته اینده هیات مدیره (که زمانش متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد) درباره کادرفنی به بحث و تبادل نظر بیشتر بپردازد.

شایان ذکر است در این جلسه به بررسی پیشنهادهای موجود جهت تصدی گری پست معاونت فرهنگی مورد نظر هیات مدیره انجام و مقرر شد بعد از مذاکره با گزینه های موجود، نام معاون فرهنگی جدید از طریق مدیرعامل باشگاه اعلام شود.

با توجه به اینکه بیشترین زمان جلسه به بحث و تبادل نظر درمورد اسیب شناسی سقوط، تغییرات ساختاری و حضور در مزایده نفت اختصاص یافت، اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند هفته اینده نیز جلسه دیگری داشته باشند.


ویدیو : حضور قدرتمند ملوان در مزایده باشگاه نفت/ قوی سپید لیگ برتری می شود؟