حضور عقیلی و صادقی در کنسرت مشترک : مدیر عامل موسسه شکوه موسیقی ایرانیان خاطرنشان ...


مدیر عامل موسسه شکوه موسیقی ایرانیان خاطرنشان کرد: به زودی با برگزاری یک نشست خبری جزییات بیشتری از این کنسرت را اعلام خواهیم کرد. خبرگزاری دانشجو: فریبرز صفردوست مدیر موسسه شکوه موسیقی ایرانیان با اعلام این خبر افزود: این کنسرت در ادامه فعالیت‌های موسسه شکوه موسیقی ایرانیان که هر ساله در برگزاری کنسرت‌هایی با مضامین ملی نسبت به اجرای آن اقدام می‌کند برپا خواهد شد که امسال با توجه به نامگذاری سال 92 به نام سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» تصمیم به برگزاری این کنسرت گرفتیم.

وی ادامه داد: با توجه به رایزنی‌های انجام گرفته رضا صادقی با اجرای دو قطعه جدید که به تازگی تنظیم آنها را به پایان برده است و اجرای چند قطعه موسیقایی دیگر در یک بخش از این کنسرت و سالار عقیلی با اجرای قطعات «تبریز در مه»، «وطنم»، «شب چله» و سایر قطعات با مضامین ملی در بخش دیگر این کنسرت میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهند بود.

به گفته وی، البته این دو خواننده قطعات مشترکی را هم در قالب دو دوئت اجرا خواهند کرد که اطلاعات تکمیلی آن به زودی منتشر خواهد شد.

مدیر عامل موسسه شکوه موسیقی ایرانیان خاطرنشان کرد: به زودی با برگزاری یک نشست خبری جزییات بیشتری از این کنسرت را اعلام خواهیم کرد.


ویدیو : حضور عقیلی و صادقی در کنسرت مشترک