حضور سوشا مکانی در «آن آواز غمناک» : تصویربرداری فیلم تلویزیونی «آن آواز غمناک» ...


تصویربرداری فیلم تلویزیونی «آن آواز غمناک» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی در تهران به پایان رسید و مراحل فنی آن به زودی آغاز می­شود. روزنامه صبا: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «آن آواز غمناک» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی در تهران به پایان رسید و مراحل فنی آن به زودی آغاز می­شود.
 
 بعد از حضور سوشا مکانی دروازه­ بان فعلی تیم پرسپولیس در این فیلم در نقش یک خبرنگار، هادی ساعی به عنوان دومین ورزشکار در چند سکانس مقابل دوربین رفت.

تصویربرداری این فیلم تلویزیونی در لوکیشن­هایی واقع در خیابان پیامبر در منطقه اشرفی اصفهانی، خانه­ای در رسالت، دهکده المپیک، رستورانی در منطقه فرحزاد، باشگاه اسب سواری در غرب تهران و فشم انجام شد.

 جواد عزتى، تینا آخوندتبار، چكامه چمن‌ماه، کیمیا بابائیان، مهدی محرابی، با معرفى مهدى الیاسى و حضور سوشا مكانى، هادی ساعی، آیدا كیخایى و شاهرخ استخری بازیگران اصلی فیلم جدید سنجابی هستند.

داستان «آن آواز غمناک» درباره دو دوست قدیمی است که هر دو ازدواج کرده­ اند. آن دو  وارد رابطه­ ای پنهانی با زنی دیگر هستند و در ادامه داستان دست به کاری می زنند که دردسر بزرگی برایشان به وجود می آورد و...


ویدیو : حضور سوشا مکانی در «آن آواز غمناک»