حضور سه هنرمند ایرانی در موزه مرایای امارات متحده عربی :     نمایشگاهی باعنوان ...



 

 

نمایشگاهی باعنوان «الغیب» با حضور هنرمندانی از ایران و سایر كشورهای جهان در موزه مرایای شارجه امارات متحده عربی از ۲۸ هنرمند برگزار می شود.

مدیر گالری طراحان آزاد از برگزاری نمایشگاهی از هنرمندان كشورهای دنیا و با حضور سه هنرمند از ایران در موزه مرایای شارجه خبر داد.

رزیتا شرف جهان، مدیر گالری طراحان آزاد، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره با مطلب فوق افزود: این نمایشگاه كه قرار است در ماه مارچ(اواخر امسال و فروردین سال آینده) برگزار می شود، هنرمندانی از كشورهای تركیه، عراق، انگلیس، آمریكا، ایران و ... آثارشان را با موضوع «الغیب» به معنای پنهان به نمایش می گذارند.

وی افزود: هنرمندانی كه از ایران در این نمایشگاه حضور دارند؛ با همكاری گالری طراحان آزاد در این نمایشگاه حضور دارند.

نوید عظیمی سجادی، مازیار مختاری و بیژن بصیری هنرمندانی هستند كه در نمایشگاه الغیب آثار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

شرف جهان با اشاره به هنرمندانی كه از كشورهای دیگر نیز حضور خواهند داشت، گفت: از كشور تركیه، عراق، آمریكا و كشورهای اروپایی حضور دارند كه اسامی آنها شامل بدری بایكان، باریس ساری باش، حلیم الكریم، سامی الكریم، نوحا قادر، عمر الغیب، نورس شلحوب، سامی كموچه، جامل كوكن، جیوانی ازولا، امانوئل رژنت، امانوئل آكودو جیوانی لی، جینو دومینیسیس، ماریا ربكا بالسترا، روبرت گلیگرو، آیگور جسیفو، آدام پاركر اسمیت، سونی سانجای وادگاما، جین پیر، ییمتز نتزهامر و یوسف است.

شهر شارجه ازجمله شهرهای هنری در امارات متحده عربی است كه بسیاری از نمایشگاه های مربوط به هنر خاورمیانه در این شهر برگزار می شود، موزه مرایا نیز یكی از آن مراكزی است نمایشگاه هایی را در زمینه هنرهای تجسمی را برپا می كند..... / خبرگزارى ایلنا 



ویدیو : حضور سه هنرمند ایرانی در موزه مرایای امارات متحده عربی