حضور دو بازیگر سینما در تمرین پرسپولیس : دو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ...


دو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر شدند و تمرین سرخ پوشان را از نزدیک تماشا کردند. خبرگزاری فارس: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی هم همراه بود که در زیر می‌خوانید:

*بازیکنان پرسپولیس از ساعت 15 خودشان را به ورزشگاه درفشی‌فر رساندند تا در تمرین امروز حاضر شوند.

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس امروز از ساعت 15 به ورزشگاه درفشی‌فر  آمد و به آنالیز تیم بنیاد کار ازبکستان پرداخت.

* رضا رویگری و علی کاظمی دو بازیگر سینما و تلویزیون امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر شدند و دقایقی تمرین سرخ پوشان را از نزدیک تماشا کردند.

* عده‌ای از بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع تمرین امروز در زمین به بازی تنیس فوتبال پرداختند.

* زمانی که بازیکنان پرسپولیس از رختکن بیرون آمدند با دیدن رویگری و کاظمی به سمت آنها رفته و با این دو نفر خوش و بش کردند همچنین تعدادی از پرسپولیسی‌ها با این دو بازیگر عکس یادگاری گرفتند.

* محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس در اواسط تمرین ورزشگاه درفشی‌‌فر را ترک کرد تا برای پرداختن به امور تیم بتواند کارها را هماهنگ کند.

* مرتضی فنونی‌زاده و حمید جاسمیان دو پیشکسوت تیم پرسپولیس هم در تمرین امروز تیم سرخ پوشان حاضر شدند.

* تمرین امروز پرسپولیسی‌ها با نرمش و گرم کردن بازیکنان آغاز شد سپس سرخ پوشان زیر نظر کادر فنی تمرینات امروزشان را مرور کردند.

* شروع تمرین پرسپولیسی‌ها با تمرین گل‌زنی و رسیدن به دروازه حریف بود. سپس بازیکنان به بازی آقا وسط و حفظ توپ پرداختند.

* سانتر از جناحین شوت به دروازه تمرین گل‌زنی بخش اصلی تمرین امروز سرخ پوشان را تشکیل می‌داد.

* در زمانی که بازیکنان تمرین شوت به دروازه انجام می‌دادند برخورد ضربه محکم مهدی طارمی به شکم سوشا مکانی باعث مصدومیت ولی شد به طوری که این دورازه‌بان چند دقیقه‌ای روی زمین افتاده بود.

*رضا نوروزی مهاجم مصدوم تیم پرسپولیس مطابق روزهای گذشته امروز هم در کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و به مداوای مصدومیتش پرداخت.

* در قسمتی از تمرین امروز محمد نوری کاپیتان تیم پرسپولیس با کریم باقری دقایقی به صورت اختصاصی با کریم باقری به صحبت پرداخت.

* امروز یکی از گزارشگران تلویزیونی برای تهیه گزارش به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بود و به تهیه گزارش از تمرین امروز پرسپولیسِی‌ها پرداخت این گزارشگر سپس به میان تماشاگران رفت تا با آنها صحبت کند اما مسئولان حراست ورزشگاه درفشی‌فر به خیال اینکه میان تماشاگران دعوا شده به سرعت به سکوهای ورزشگاه درفشی‌فر رفتند و درنهایت متوجه اصل موضوع شدند.

* محسن بنگر مدافع مصوم تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت خود را طی می‌کند در اواخر تمرین امروز به درفشی‌فر آمد.

* بخش پایانی تمرین امروز پرسپولیسی‌ها تقسیم شدن بازیکنان به دو تیم سفید و نارنجی بود و بازیکنان در زمینی کوچک به بازی فوتبال پرداختند.

* در قسمتی از تمرین ژوزه تادو در تمرین گل زد که این بازیکن برزیلی با تشویق پانادیچ همراه بود.


ویدیو : حضور دو بازیگر سینما در تمرین پرسپولیس