حضور دختـر بدلکار ایرانـی در آخرین فیلم جیمز بانـد/تصویر : اخبار فرهنگی - حضور ...



اخبار فرهنگی - حضور دختـر بدلکار ایرانـی در آخرین فیلم جیمز بانـد/تصویر

 مهسا احمدی، بدل‌کار آخرین فیلم جیمز باند می‌گوید تهیه کنندگان فیلم بعدی جیمز باند برای حضور در این فیلم از او دعوت کرده‌اند و به همین دلیل تصمیم گرفته به آمریکا برود.

مهسا احمدی، بدل‌کار آخرین فیلم جیمز باند به نام Skyfall بار دیگر خبرساز شد و در گزارش‌های روزنامه‌های آلمانی «تاگس‌اشپیگل» و «زوددویچه‌» قرار گرفت. مهسا احمدی در مصاحبه با رسانه‌های آلمانی بعد از شرح مشکلات موجود در کار خود در ایران به عنوان یک زن بدل‌کار می‌گوید: «در ایران امکانات کم و ممنوعیت‌های بسیار وجود دارد.»

 

احمدی می‌گوید: زمانی که در فیلم جیمز باند بازی کرد متوجه موضوعی شد، این که «انسان در خارج از کشور همواره در حال یاد گرفتن است.» تاگس‌اشپیگل می‌نویسد، احمدی مدارک سفر به خارج از کشور خود را آماده کرده است. او می‌خواهد به آمریکا و «شاید هم به هالیووود برود، چرا که نه؟

 

پاسخ دنیل کریگ در مورد حضور در فیلم جیمز باند , دانلود فیلم آخرین روز سال , فیلم آخرین سامورایی


به نوشته روزنامه آلمانی «زوددویچه‌»، مهسا احمدی گفته است: «ایران امکانات کافی را به من نمی‌دهد. من می‌خواهم بروم. صد در صد.» آنچه که احمدی را مصمم به خروج از ایران کرده است قولی است که تولیدکنندگان فیلم بعدی جیمز باند به او داده‌اند. آن‌ها قول داده‌اند که در فیلم بعدی جیمز باند او نیز در هر صورت حضور خواهد داشت.

 

دانلود فیلم آخرین خون جمشید هاشم پور , فیلم آخرین شوالیه , فیلم آخرین شوالیه ها


مهسا احمدی، نخستین دختر بدل‌کار ایران پیش از این زمانی که فیلم Skyfall جیمز باند در بخش بدل‌کاری توانست جایزه سالانه انجمن بازیگران فیلم آمریکا را از آن خود کند نیز در رسانه‌ها خبر ساز شده بود.

 

در فهرست بدل‌کاران این فیلم، منتشره در سایت انجمن بازیگران فیلم آمریکا نام سه ایرانی، از جمله مهسا احمدی به چشم می‌خورد. دو ایرانی دیگر ارشا اقدسی و امیررضا بدری هستند. مهسا احمدی عضو گروه «بدل‌کاری ۱۳» ایران است که اعضای آن در بسیاری از پروژه‌های سینمایی ایران نقش ایفا کرده‌اند. او به مدت ۱۱ سال قهرمان رشته ژیمناستیک دختران بوده است.
اخبار فرهنگی -  بهار نیوز


ویدیو : حضور دختـر بدلکار ایرانـی در آخرین فیلم جیمز بانـد/تصویر