حضور اکبر عبدی و مجید صالحی در سریال نوروزی شبکه یک! :     تصویربرداری سریال ...



اکبر عبدی شبکه جم , شایعه پیوستن اکبر عبدی به شبکه جم , سریال نوروزی شبکه دو معلوم شد

 

 

تصویربرداری سریال نوروزی «جنگ بازی» در لوکیشن منزل اکبر عبدی، شخصیت اصلی سریال پیگیری می‌شود. عبدی در این مجموعه نقش یک بازیگر تئاتر به نام سلیمان را دارد.

به گزارش شبکه ایران، احمد کاوری کارگردان سینمای ایران که با فیلم «خود زنی» در سی امین جشنواره فیلم فجر حضور داشت این روزها مشغول ساخت مجموعه‌ای نوروزی برای شبکه یک سیما است.

تصویربرداری این مجموعه طنز با عنوان «جنگ بازی» مدتی است در تهران آغاز شده و تاکنون حدود 30 درصد از تصویربرداری آن انجام شده است.

گروه تولید این روزها در منزلی حوالی خیابان شیخ‌هادی تهران ضبط تصاویر را پی می‌گیرند. شهرک دفاع مقدس از جمله لوکیشن‌های بعدی این سریال است. این خانه در داستان، محل سکونت اکبر عبدی، مردی به نام سلیمان معرفی می‌شود.

مجید صالحی، رضاناجی، عارف لرستانی، رابعه اسکویی، امیررضا دلاوری، هادی کاظمی، حسین عابدینی، مهدی صبایی و ماشاالله شاهمرادی دیگر بازیگران این سریال هستند.

این سریال داستان یک گروه‌ تئاتر طنز است که در دوران دفاع مقدس به جبهه‌ها می‌رفتند و برای رزمندگان تئاتر اجرا می‌کردند.

«جنگ بازی» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی تولید می‌شود و  در کنار سریال «چک برگشتی» سیروس مقدم از گزینه‌های شبکه یک سیما برای پخش در نوروز ۹۱ است.... /   inn.ir


ویدیو : حضور اکبر عبدی و مجید صالحی در سریال نوروزی شبکه یک!