حضور آشپز ایرانی در جشنواره غذای اینچئون : شهر اینچئون همزمان با برپایی هفدهمین ...


شهر اینچئون همزمان با برپایی هفدهمین دوره بازیهای آسیایی ، میزبان جشنواره غذای آسیا با حضور آشپزهای 10 کشور آسیایی شامل ایران است. ایرنا: به گزارش تارنمای خبری د اینساید کره، این جشنواره فرصت بی نظیری را برای لذت بردن از غذاهای آسیایی که در یک مکان ترتیب داده شده است، فراهم می کند.

کمیته برگزاری بازیهای آسیایی 2014 اینچئون از 19 سپتامبر تا چهارم اکتبر میزبان جشنواره غذای آسیا در طول برگزاری این بازیهاست.

آشپزهای 10 کشور شرکت کننده در این بازیها شامل، کره، چین، ژاپن، هند، اندونزی، ویتنام، تایلند، ایران، سریلانکا و قرقیزستان در این جشنواره شرکت دارند.

آشپزهای دعوت شده از ظروف محلی کشور خود استفاده می کنند. این آشپزها در طول برگزاری این جشنواره حدود 50 نوع غذا را معرفی می کنند.

مرادی از ایران در این جشنواره شرکت کرده است. این آشپز ایرانی یکی از پنج آشپز برتر ایران و سرآشپز رستوران هانی است. او انواع کباب با مرغ و گوشت را تهیه خواهد کرد.

این جشنواره از سه بخش تشکیل شده است.

بخش غذا شامل غذاهای آسیایی و غذاهای کره ای است. در بخش غذاهای آسیایی، امکان چشیدن طعم غذاها و خرید غذاهایی که به تازگی طبخ شده اند وجود دارد. در بخش مربوط به غذاهای کره ای امکان چشیدن طعم غذاهای مذهبی و غیرمذهبی این کشور میسر است.

در بخش رویدادها، شرکت کنندگان می توانند از نمایش غذاهای کره ای لذت ببرند، پخت غذاهای سنتی را تجربه کنند و نحوه بازیهای سنتی را فراگیرند.


ویدیو : حضور آشپز ایرانی در جشنواره غذای اینچئون