حسین کعبی: برای بردن پرسپولیس هم قسم شدیم / فقط علی کریمی با استیلی بود :



 

 

شرط حسین هدایتی برای پولدار کردن مجدد پرسپولیس , حسین کعبی , شعر برای امام حسین

 

هافبک راه آهن گفت: «متاسفانه استیلی در پرسپولیس تنها بود و فقط علی کریمی پشتش درآمد و او را تنها نگذاشت.»

به گزارش جام نیوز به نقل از پانا، حسین کعبی در خصوص بازی راه آهن با پرسپولیس، وضعیت سرخ ها، رفتن استیلی، دربی 73 و شایعه حضور دنیزلی در پرسپولیس به سوالات پاسخ داد که در ادامه می آید:

* از وضعیت راه آهن برای ما بگویید.

- وضعیت ما خوب است. این استراحت و تعطیلی که به ما خورد خیلی خوب بود و توانستیم در این فرصت نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و کار کردیم. بچه ها هم قسم خوردند تا 3 امتیاز بازی با پرسپولیس را بگیرند.

* می خواهید 3 امتیاز را به خاطر علی دایی بگیرید که مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرد یا این که واقعا به خاطر تیم؟

- ما دنبال درگیری و حاشیه نیستیم که چه گذشته. مهم تیم است که شرایط خوبی در جدول ندارد. واقعا شخصیت تیم ما پائین جدول نیست. ما باید 2 بازی باقی مانده را با برد پشت سربگذاریم تا کمی شرایطمان بهتر شود. اگر ما بازی هایی که 2 بر صفر پیش بودیم و بعد از دقیقه 85 از دست دادیم را می بردیم باید الان یا اول بودیم یا دوم. تیم ما واقعا پتانسیل بالایی دارد ولی کم شانس هستیم.

* وضعیت پرسپولیس زیاد جالب نیست. نظر تو چیست؟

- بازی سختی داریم. هیچ وقت بازی کردن مقابل پرسپولیس آسان نیست. دوست داریم تماشاگران پرسپولیس به ورزشگاه بیایند و به استادیوم برگردند. دل ما نگران پرسپولیس است. دل ما برای هواداران پرسپولیس هم تنگ شده. امیدوارند بیایند تا تجدید خاطره ای شود.

* استیلی هم رفت. این اتفاق را چطور می بینی؟

- بابت رفتن استیلی خیلی ناراحت شدم و الان هم ناراحتم. حمید رفیق چندین ساله من است و مربی من بوده. او در پرسپولیس تنها بود و کسی پشتش درنیامد. متاسفانه او را انداختند وسط ولی خودشان دررفتند و کنار کشیدند. فقط علی کریمی بود که پشتش درآمد و با او بود. مطمئن باشید استیلی برمی گردد و خیلی چیزها را ثابت می کند. او باید محکم برگردد و خود را ثابت کند. استیلی کارهایی که برای من در استیل آذین کرد را هیچ وقت فراموش نمی کنم. او در شرایط سخت پشتم درآمد و از من حمایت کرد. واقعا بی انصافی است که او را در پرسپولیس تنها گذاشتند. بازی هایی که برای تیم ملی و پرسپولیس کرد را نباید فراموش کرد. من هم وظیفه دارم از استیلی دفاع برادرانه کنم.

* پرسپولیس را می برید؟

- نتیجه گرفتن مقابل پرسپولیس آسان نیست. باید خیلی تلاش کنیم. بازیکنان آماده هستند تا انشالله بتوانیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

* دربی 73 را دیدی که پرسپولیس 3 صفر باخت؟

- من خیلی مریض بودم و قرص خواب خوردم و نتوانستم بازی را ببینم.

* از این نتیجه ناراحت شدی؟

- ناراحتی ندارد. فوتبال بالاخره خیلی بالا و پائین دارد و نباید در مورد فوتبال ناراحت شد. الان باید از فوتبال لذت برد. این اتفاقات در فوتبال عادی است. می بینید که رئال چند سال است به بارسلونا می بازد ولی زندگی برای همه ادامه دارد. مشکل ما این است که به آینده نگاه نمی کنیم و هنوز فکر حرفه ای نداریم. اگر فکر حرفه ای داشته باشیم نه در ورزشگاه ها بی حرمتی پیش می آید و نه کسی ناراحت می شود.

* شنیدی دنیزلی قرار است به پرسپولیس بیاید؟

- من زمان دنیزلی به پرسپولیس آمدم. خیلی دوست دارم دوباره او را در فوتبال ایران ببینم. واقعا علاقه خاصی به او دارم. مربی با کیفیت و کلاس بالای فنی است. اگر دنیزلی به پرسپولیس بیاید به نفع این تیم است و آنها را از این رو به آن رو و زیر رو رو می کند.


ویدیو : حسین کعبی: برای بردن پرسپولیس هم قسم شدیم / فقط علی کریمی با استیلی بود